حضور حداکثری مردم در انتخابات ضربه ای محکم بر پیکره استکبار است

خبرگزاری شبستان: مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضربه ای محکم بر پیکره استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید حسن میررحیمی، مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد شب گذشته(۲۳ اردیبهشت) در مراسم جشن میلاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی) در بیداخوید یزد ضمن تبریک میلاد حضرت ولی عصر (عج) گفت: مکتب انتظار به عنوان مکتب آگاهی و علم و دانش در برابر جهل و نادانی است و به نحوی مکتب انتظار، مکتب امید و امید به زندگی است.

 

وی افزود: مکتب انتظار قوی ترین منطق را برای نجات بشریت از ظلم و ستم دارد و به نحوی مکتب انتظار امیدی به سمت آینده برای ایجاد عدالت در جهان است.

 

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان یزد همچنین با اشاره انتخابات پیش رو بیان کرد: در این روزها شور انتخاباتی خوبی در جامعه وجود دارد اما کاندیداها باید حرمت مردم و جامعه را نگاه دارند.

 

حجت الاسلام میررحیمی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری تعداد شش نفر تایید صلاحیت شده اند و از فیلتر شورای نگهبان رد شدند و هر کدام خصوصیات مختلف دارند که ما نیز باید بررسی این اصلح را شناسایی کرده و به آنها رای دهیم.

 

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری باید در دستور کار مردم کشور قرار گیرد و 29 اردیبهشت نیز بار دیگر حماسه ای دیگر خلق کنیم و اگر این حضور باشکوه با شناخت همراه شود بار دیگر دشمنان ضربه ای مهلک از مردم ایران می خورند.

کد خبر 628205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha