انصراف ۲۲۱ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تعداد کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا در استان یزد گفت: تعداد ۲۲۱ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در یزد انصراف دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان یزد امروز (24 اردیبهشت) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما طبق برنامه ها و زمان بندی انتخابات پیش رو را انجام می دهیم و تاکنون برنامه ها نیز به خوبی پیش می رود.

 

وی افزود: با توجه به روند انتخابات از مجموع سه هزار و 803 نفر ثبت نامی تعداد سه هزار و 563 نفر در عرصه انتخابات حضور دارند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد تصریح کرد: از تعداد مجموع افراد ثبت نام شده 19 نفر توسط هیات اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند و تنها پنج درصد رد صلاحیت شدند و 99 و نیم درصد داوطلبان تایید صلاحیت شدند.

 

طالبی خاطرنشان کرد: تاکنون نیز تعداد 221 نفر از انتخابات شورای شهر در استان انصراف دادند که تعداد 116 نفر در حوزه های روستایی و 105 نفر نیز در حوزه شهری هستند.

 

وی افزود: تعداد صندلی‌های شوراهای شهر و روستا را یک هزار و 339 نفر است که از این تعداد 117  کرسی مربوط به شوراهای اسلامی شهری و یک هزار و 222 صندلی مربوط به شوراهای اسلامی روستاها هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان یزد بیان کرد: تعداد کل آمار واجدین شرایط استان در رای دادن تعداد 677 هزار و 942 نفر است.

 

طالبی بیان کرد: تعداد برگ های تعرفه مورد نیاز در شعب اخذ رای در استان تعداد 975 هزار تعرفه است که پیش بینی شده است.

کد خبر 628603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha