لزوم استفاده از ظرفیت کانون های مساجد برای اوقات فراغت تابستان دانش آموزان

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت توجه به برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: از ظرفیت کانون های مساجد برای اوقات فراغت تابستان دانش آموزان استفاده شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز(9 تیر) در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به فرارسیدن ایام تعطیلات تابستان، اظهار داشت: مسئولان باید در زمینه پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه های خوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که باید در ارتباط با اوقات فراغت دانش آموزان به آن توجه کرد، مشارکت دادن آنها در فعالیت های دینی و مذهبی و آشنا شدن بیش از پیش جوانان و نوجوانان با ارزشهای دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به اهمیت توجه به تربیت دینی جامعه به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، گفت: تعطیلات تابستان زمان و فرصت بسیار خوبی برای تبلیغ دین در جامعه است.

ناصری یزدی اذعان داشت: در این زمینه باید از ظرفیت روحانیون، متدینین، افراد توانمند و به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد برای تدوین برنامه های فرهنگی و آموزشی مناسب برای کودکان، نوجوانان و جوانان اقدام کرد.

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت های بسیاری دارند که باید از این ظرفیت ها به بهترین نحو ممکن برای هدایت جوانان به ویژه در ایام تعطیلات تابستان استفاده صورت گیرد.

وی به حوادث تیرماه اشاره کرد و گفت: دشمنان کور دل انقلاب اسلامی ایران در طول سالهای ابتدایی انقلاب ترور شخصیت ها و نخبگان انقلاب را در دستور کار خود قرار دادند و سعی داشتند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در ششم تیر، ترور شهید بهشتی در هفتم تیر و ترور شهید صدوقی(ره) در11 تیر را از جمله برنامه هایی دانست که دشمنان انقلاب در سالهای ابتدایی انقلاب انجام دادند.

 

کد خبر 638641

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha