حمايت از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بهداشت و سلامت جامعه

خبرگزاری شبستان: فرماندار يزد گفت: سازمان های مردم نهاد و خيرين می توانند به عنوان كمك يار دولت در ارتقای سلامت و بهداشت افراد جامعه نقش بسزايی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری يزد، مصطفي سالاری امروز (۱۱ تیر) در جريان بازديد از سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق يزد تقويت جايگاه سازمان های مردم نهاد در جامعه را از اهداف دولت دانست و افزود: تقويت سمن ها می تواند بستر لازم برای افزايش مشاركت عمومی در جامعه را فراهم سازد.

 

فرماندار يزد با بيان اينكه  در دولت يازدهم زمينه ايجاد و تشكيل سازمان های مردم نهاد تسهيل شده است افزود: حمایت از توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم‌ نهاد از مهمترين رويكردهای دولت بوده، چرا كه سمن ها نقش مهمی را در توسعه سیاسی و اجتماعی مي توانند داشته باشد.

 

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه با برنامه ريزی های صورت گرفته در سال های گذشته بازديدهايی به منظور ارتقا كيفيت فعاليت های و برنامه های سازمان های مردم نهاد انجام شده است كه در نتيجه شاهد افزايش كمی و كيفی برنامه ها و فعاليت ها بوده ايم.

 

عالي ترين مقام اجرايی شهرستان يزد با تأكيد به اينكه امروز يكی از اهداف سند توسعه شهرستان توجه به مباحث سلامت و بهداشت است گفت: برای رسيدن به اين هدف نيازمند تعامل و همكاري با سازمان های مردم نهادی كه در حوزه ارتقا سلامت افراد جامعه كار مي كنند، هستيم.

 

سالاري ضمن تقدير و تشكر از فعاليت های سازمان مردم نهاد انجمن تغذيه سالم ديار عشق گفت: دردنيای امروز مساله تغذيه و رابطه آن با سلامتی و بهداشت بدن اهميت اساسي يافته است ،زيرا پايه و بنيان يک زندگي موفّق و سرشار از تلاش و سازندگي را تشکيل می دهد.

 

فرماندار يزد در پايان تصريح كرد: غذای سالم و به عبارت بهتر تغذیه سالم یکی از مهمترین و شاید اساسی ترین راه دستیابی به سلامت جسم است گرچه در ارتقاء سلامت روان نیز بی تاثیر نیست.

کد خبر 639122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha