برگزاری المپیاد ورزشی گامی موثر در جهت همگانی کردن ورزش در جامعه

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به جنبه های فرهنگی برگزاری المپیاد ورزشی گفت: برگزاری المپیاد ورزشی گامی موثر در جهت همگانی کردن ورزش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا پیرنیا، مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد امروز (26 تیر) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی گفت: یکی از عوامل مهمی که یزد جهانی شد علاوه بر بحث های تخصصی به برکت حضور شهدای عزیز در میدان امیرچخماق است.

 

وی افزود: ما میزبان خدام حرم حضرت معصومه (س) و خدام حرم رضوی هستیم این حضور همزمان با افتتاح المچیاد ورزشی بسیج و محلات است که آن را به فال نیک می گیریم.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: امسال ثبت و ضبط پرونده شهدای دانش آموز کشور به یزد سپرده شده است که این نیز به فال نیک گرفته می شود که امیدواریم برنامه های ما رنگ و بوی شهدا قرار گیرد.

 

پیرنیا بیان کرد: المپیاد ورزشی دو جنبه تخصصی، علمی و ورزشی و همچنین جنبه فرهنگی و تاثیرگذاری آن است.

 

وی افزود: فلسفه و حیات المپیاد ورزشی در زمینه فرهنگی و تاثیرگذاری و همگانی شدن ورزش است که سعی شده تا ورزش به خانه های مردم برود و نشاط شهروندان افزایش پیدا کند.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: این المپیاد در 10 رشته تیمی و 16 رشته ورزشی برگزار می شود.

کد خبر 642492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha