دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی ویژه خواهران طلبه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان:اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در جهت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی- ایرانی، دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی ویژه خواهران طلبه را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت در جهت نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی – ایرانی و رسیدن آحاد جامعه به حیات طیبه دینی دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی را ویژه خواهران طلبه برگزار می کند.

 

اتمام حداقل سطح ۲ حوزه علمیه خواهران با نمره بالای ۱۷، متاهل و حداقل سن ۲۸ و حداکثر ۵۵ سال، توانمند در مهارت های کلاس داری، ارتباط گیری و فن بیان، قبولی در آزمون ورودی، تعهد به تدریس مستمر و با کیفیت در طرح زندگی به رنگ خدا در آستان مقدس بقاع متبرکه شهرستانهای مورد نظر از شرایط حضور در این دوره ها می باشد.

 

این دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی برای بهره گیری در بقاع متبرکه شهرستان های مشهد، طرقبه، شاندیزف سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، قوچان، کاشمر و گناباد خواهد بود و واجدین شرایط برای ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۳۰ تیرماه سال جاری نام، نام خانوادگی و نام شهرستان محل اقامت خود را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۱۴۵۱۱ پیامک نمایند.

 

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر هم می توانند با شماره تلفن ۳۸۴۳۲۰۱۱ – ۰۵۱ داخلی ۳۱۶۰- ۳۱۶۱ و ۳۱۱۶ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 642555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha