پوشش بیش از ۴۵ هزار نفر در پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد یزد گفت: بیش از ۴۵ هزار نفر در پایگاه های اوقات فراغت کانون های مساجد استان یزد پوشش داده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، ندوشن، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز (28 تیر) در نشست ارائه گزارش عملکرد ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد یزد با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بخش فرهنگی و هنری پیگیر امر اوقات فراغت هستیم که برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی در ایام مختلف سال و به خصوص ایام تابستان از جمله این برنامه ها است.

 

وی افزود: بخش گسترده فعالیت های اوقات فراغت در مساجد است که در این زمینه تشکیل ستاد اوقات فراغت استان را داشتیم و در تمامی شهرستان ها نیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر این امر هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: ما در سال 95 تعداد 500 پایگاه اوقات فراغت در مساجد استان با عنوان« آسمانی ها» داشتیم  که در سال 96 این تعداد به 550 پایگاه رسیده است.

 

غیاثی خاطرنشان کرد: این طرح تعداد 45 هزار و 993 نفر را در سال گذشته پوشش قرار داده است و در برنامه های اوقات فراغت شامل برنامه های قرآنی، اردویی، ورزشی، هنری، علمی، فرهنگی و آموزشی مهارتی شرکت کرده اند.

 

وی ادامه داد: در این زمینه ما سعی کرده ایم تا از ظرفیت های دیگر ارگان ها مانند آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، هلال احمر، بهزیستی و ستاد اقامه نماز استفاده کنیم  و با همکاری آنها در زمینه اوقات فراغت گام برداریم.

کد خبر 642926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha