برگزاری طرح « یک روز در مسجد» توسط بهزیستی استان یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس فرهنگی بهزیستی یزد با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت گفت: طرح « یک روز در مسجد» توسط بهزیستی استان یزد در مهدهای کودک استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، اکرم مازارزاده، کارشناس فرهنگی اداره کل بهزیستی استان یزد  امروز (28 تیر) در نشست ستاد دهه کرامت استان یزد گفت: دهه کرامت یکی از جشن های بزرگی است که در راستای کمک به محرومین در استان یزد برنامه داریم.

 

وی افزود: حضور خادمان حرم رضوی در بازدید از مراکز بهزیستی استان، جشن روز دختر، برگزاری مسابقه دلنوشته و نامه ای برای امام رضا (ع)، برگزاری جشن مولودی خوانی، همایش یک روزه مادران و دختران همکار، تجلیل از مراکز نگهداری معلولین، برگزاری مسابقات نقاشی از جمله این برنامه ها است.

 

کارشناس فرهنگی بزیستی یزد بیان کرد: با همکاری آستان قدس رضوی تعداد22 نفر از مددجویان را به مشهد مقدس اعزام داریم و در این زمینه نیز برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در استان داریم.

 

مازارزاده تصریح کرد: برگزاری طرح « یک روز در مسجد» به عنوان طرحی در بهزیستی استان است که کودکانی که در مهدهای استان هستند در یک روز در مساجد حضور خواهند داشت.

کد خبر 643100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha