حذف دفترچه، گامی موثر در جهت خدمت به جامعه است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به مزایای طرح « نسخه الکترونیک» گفت: حذف دفترچه در این طرح گامی موثر در جهت به خدمت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید محمد میرمحمدی استاندار یزد شب گذشته (28 تیر) در مراسم رونمایی از پروژه « نسخه الکترونیکی» در یزد گفت: موضوع تجویز نسخه الکترونیکی که استان یزد به عنوان پایلوت است، حوزه بسیار وسیعی دارد که ما امتیازات و وظایف آن را در نظر می گیریم.

 

وی افزود: حذف دفترچه به معنای محیط زیست سالم، نگه داشتن طبیعت، جلوگیری از آلودگی صوتی و هوا است و به نوعی بسیاری از مزایا از این طرح به جامعه بر می گردد.

 

استاندار یزد تصریح کرد: وضع روشن بیماران و پرونده منظم از مزایای این طرح است که به خوبی می توان شاهد آن بود و همانطور که در استان یزد انجام شده است در سطح کشور نیز انجام می شود.

 

میرمحمدی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی که در این زمینه پیشگام شده است به خوبی توانسته این طرح را در استان پیگیری کرده است که امیدواریم در تمامی بیمارستان ها و مراکز طبی استان و کشور گسترش پیدا کند.

 

وی با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد ادامه داد: این اتفاق دستاورد بزرگی برای استان یزد است زیرا دارای ارزش های بالایی بود که مورد توجه جهانیان قرار گرفت و به نوعی میراث ملموس و ناملموس این استان پیام های بزرگی برای جهانیان داشت.

 

استاندار یزد بیان کرد: امیدواریم بتوانیم به خوبی مدیریت بافت تاریخی را با همه ارزش ها به صورتی داشته باشیم که پایداری بافت را استمرار دهیم.

 

کد خبر 643118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha