کارهای فرهنگی بسترساز کارهای اقتصادی/ ساخت ۵ مسجد در منطقه آزاد انزلی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی بسترساز کارهای اقتصادی است، گفت: ۵مسجد در منطقه آزاد انزلی احداث کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، دکتر رضا مسرور، مدیر عامل و رییس هیئت مدیره منطق آزاد انزلی امروز (۱ مرداد) در پنجمین دوره شیوه های نوین تدریس معارف دین در مجتمع آموزشی و رفاهی شهید مطهری انزلی اظهار داشت: مناطق آزاد را با فعالیت های اقتصادی می شناسند اما اعتقاد ما این است که اقدامات فرهنگی بسترسازی برای توسعه اقتصادی می کند.


وی با اشاره به برخی از اقداماتی که از سوی سازمان در محدوده فرهنگی قرار گرفته است، افزود:ساخت پنج مسجد، چهار خانه عالم، سه مدرسه، تجهیز 41 مدرسه، تعمیر 20 مسجد، ساخت سرای فرهنگی، سه کتابخانه سیار و ثابت،  ساخت 16 باب مسکن برای محرومین با همکاری سپاه و مشارکت در ساخت پایگاه های مقاومت از جمله فعالیت های سازمان منطقه آزاد انزلی است.

 

مدیر عامل و رییس هیئت مدیره منطق آزاد انزلی گفت: اکنون همه روستاهای منطقه دارای کانون های فرهنگی و هنری هستند و برنامه های فرهنگی متعددی از سوی سازمان در حال اجرا است.


مسرور با بیان اینکه، محفل انس با قرآن و  آموزش قرآن به صورت مستمر انجام می شود، تصریح کرد:  بستری که برای کار اقتصادی باید انجام شود توسط کارهای فرهنگی انجام می شود.


وی خاطرنشان کرد: هر برنامه فرهنگی که در راستای راستگویی، عدل و امانتداری باشد حمایت می کنیم و از وظایف اصلی خود می دانیم.

کد خبر 643656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha