جزییات تفاهم‌نامه سازمان بسیج علمی با دانشگاه جامع

خبرگزاری شبستان: تفاهم‌نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری امروز دهم مرداد منعقد شد.

 

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، تفاهم‌نامه همکاری علمی آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانشگاه جامع منعقد شد. هدف این تفاهم‌نامه توسعه همکاری علمی، آموزشی و خدمات به منظور تأمین نیازهای متقابل سازمان و دانشگاه با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص است.

 

این تفاهم نامه با موضوع طراحی، راه اندازی و اجرایی کردن ساختارهای توسعه ای در سازمان علم و فناوری، برنامه‌های مشترک در حوزه ترویج و گفتمان سازی و توسعه‌ای در حوزه علم و فناوری، تبادل اطلاعات و ظرفیت های نرم‌افزارهای مورد نیاز و همکاری در اجرای پروژه های علمی است.

 

طبق این تفاهم نامه سازمان بسیج، علمی، پژوهشی و فناوری متعهد است تا بخشی از طرح سربازپژوهشگر به افراد معرفی شده از طرف دانشگاه برای مراکز رشد دانشگاه و قسمت های دیگر اختصاص دهد. 

 

همکاری در تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقاتی، در اختیار قرار دادن ظرفیت های اقشار مختلف بسیج برای استفاده دانشگاهیان، مشارکت در راه اندازی مرکز هدایت و حمایت، حمایت از 50 طرح آماتور تا سقف 7 میلیون تومان با مشارکت دانشگاه و حمایت از 5 طرح نیمه حرفه ای تا سقف 30 میلیون تومان با مشارکت دانشگاه است.

 

همچنین تعهدات دانشگاه جامع نیز شامل همکاری در برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج مرکز استان‌ها، همکاری در برگزاری مسابقات علمی پژوهشی، تخصیص بخشی از ظرفیت مراکز رشد دانشگاه و هسته ها، واحدها و شرکت های معرفی شده از طرف بسیج، شناسایی نخبگان و بازدید از دستاوردهای بسیج در قالب طرح های علمی ویژه، ایجاد امکان استفاده از فن بازار دانشگاه برای ارایه محصولات دانش بنیان سازمان مطابق ضوابط، همکاری در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نیاز سازمان با هدف توانمندسازی کارکنان و شاغلان سازمان و همچنین استفاده از فضاهای آموزشی دانشگاه برای برگزاری دوره های مهارتی است.

 

این تفاهم‌نامه به مدت 5 سال معتبر است و تمدید و ادامه فعالیت بازنگری، تصحیح و یا اعمال تغییرات اساسی در مفاد آن با توافق نمایندگان طرفین انجام می شود. 

کد خبر 645957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha