اختتامیه مسیر عشق در کربلا

خبرگزاری شبستان: الهی از افتتاحیه جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق در اول آبان در شهر مشهد و برگزاری اختتامیه آن در پنجم آبان در کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبستان، سعید الهی، رییس ستاد برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق امروز در نشست خبری این جشنواره که در تالار امیرحسین فردی حوزه هنری برگزار شد، گفت: ما امروز میزبان دو هدیه بسیار ارزشمند هستیم تا جشنواره را به آن دو متبرک کنیم. یکی از پرچم ها از آستان قدس رضوی آمده است و دیگری از آستان قدس امام حسین (ع) آورده شده است. امروز دبیر جشنواره مسیر عشق با تبرک این پرچم‌ها کار را آغاز می کند.

 

الهی با بیان اینکه سایت جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق سه زبانه است، عنوان کرد: در سایت فراخوان و مقررات ذکر شده است. فیلم های سینمایی، مجموعه های تلویزیونی، فیلم کوتاه، فیلم بلند، مستند، نماهنگ، پویانمایی، فیلمنامه های کوتاه و طرح فیلمنامه های بلند، عکس حرفه ای و عکس مردمی از جمله بخش های نخستین جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق هستند. تمامی آثار از تکمیل فرم جشنواره در سایت امکان پذیر است.

 

رییس ستاد برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق خاطرنشان کرد: موضوع این جشنواره در دو بخش معرفی راهپیمایی اربعین حسینی و رضوی و همچنین ترویج فرهنگ عاشورایی است. مهلت ارسال آثار تا پانزدهم شهریور است. دبیرخانه جشنواره دایر شده و ساختار جشنواره شکل گرفته است، احکام مدیران صادر شده است، افتتاحیه این جشنواره اول آبان در مشهد است، برنامه ما قبل از اربعین است. ما از مشهد به سمت نجف و کربلا حرکت می کنیم و اختتامیه را پنجم آبان در کربلا برگزار می کنیم.

 

بر اساس این گزارش، یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی نخستین جشنواره فیلم و عکس مسیر عشق در این نشست گفت: جشنواره مسیر عشق یک حرکت متفاوت و منحصر به فرد است. ما با این جشنواره همزادپنداری داریم. شیدایی نسبت به امام حسین و اهل بیت (ع) مسئله ای نیست که آن را با سایر مسایل فرهنگی در حوزه سینما مقایسه کنیم. راهپیمایی اربعین جلوه گاه و بزرگترین گردهمایی بشری است، فراخوان جشنواره از امروز روی سایت قرار می گیرد، 20 رسانه انتخاب می شوند که همراه کاروان هنرمندان برای زیارت به کربلا بروند.

کد خبر 645985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha