نشست هماهنگی حمل و نقل اربعین حسینی به میزبانی یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست هماهنگی حمل و نقل اربعین حسینی استان های یزد، اصفهان و چهارمحال بختیاری به میزبانی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست هماهنگی حمل و نقل اربعین حسینی استان های یزد، اصفهان و چهارمحال بختیاری روز گذشته (۱۹ مرداد) به میزبانی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد برگزار شد.

 

محسن صادقیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در این نسشت با اشاره به اشتیاق شیعیان برای زیارت در اربعین حسینی گفت: ما هر ساله شاهد افزایش اشتیاق زائران برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی هستیم که این امر نیازمند برنامه ریزی بیش از پیش است.

 

وی افزود: ما در سال های گذشته برخی از کمبودها و مشکلات شامل تعداد اتوبوس، نحوه ورود و خروج و صدور وضعیت مسافران را شاهد بودیم که امیدواریم در سال جاری با برنامه ریزی آنها حل شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد ادامه داد: پارکینگ اتوبوس ها، محل استراحت رانندگان، نحوه خرید بلیط به عنوان برخی از مشکلات سال گذشته بود که باید با اطلاع رسانی آنها را نیز در سال جاری رفع کنیم.

 

صادقیان ادامه داد: احداث پارکینگ های بزرگ برای وسایل نقلیه و حمل و نقل با ساماندهی میتواند به خوبی در راستای  حمل و نقل زائران کمک کند که با برنامه ریزی آن نیز حل می شود.

 

در ادامه این مراسم نیز معاونان ادارات کل حمل و نقل استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان نیز برنامه های خود را در این خصوص مطرح کردند.

کد خبر 647985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha