برگزاری همایش تجلیل از خیرین فعال در زمینه ازدواج

خبرگزاری شبستان: معاون اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در زمینه ازدواج جوانان گفت: همایش تجلیل از خیرین فعال در زمینه ازدواج شهریورماه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،احمد طالبی، معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد روز گذشته ( 23 مرداد) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ستاد ساماندهی جوانان را ما در سطح استان پیگیری می کنیم و در سطح استان، شهرستان و بخش ها این امر پیگیری می شود که در آن اوقات فراغت، ازدواج، اشتغال و بخش های مختلف را پیگیری می شود.

 

وی افزود: 32 تشکل در استان در زمینه جوانان داریم و 15 تشکل فعالیت های خود را شروع کرده اند.

 

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: تشکیل مجمع استانی جوانان سمن ها در استان و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی، برگزاری جشن های روز جوان و روز تشکل ها از جمله برنامه های ما بوده است.

 

ظالبی بیان کرد: مسابقات قرآن در سطح ورزشکاران، کارکنان و جوانان داشته ایم که اسامی برتر اعلام شدند و در این زمینه نیز جشنواره های مختلفی را در استان داشتیم.

 

وی افزود: در زمینه ازدواج جوانان نیز تشکیل کمیته سامانه ازدواج داشتیم که هفت کارگروه زیر نظر ستاد ساماندهی تشکیل شده است و علاوه بر آن نیز جشنواره تئاتر استانی با موضوع خانواده، گرافیک با موضوع خانواده، همایش تجلیل از خیرین ازدواج و برگزاری نمایشگاه مرتبط با ازدواج از جمله برنامه های ما در استان یزد است.

 

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: در این زمینه نیز همایش تجلیل از خیرین در زمینه ازدواج و همچنین نمایشگاهی داریم که اول شهریورماه در استان یزد برگزار می شود و از خیرین به صورت انفرادی و همچنین تشکل های فعال در این زمینه تجلیل می شوند.

کد خبر 648817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha