برپایی ایستگاه های مبشر غدیر در سطح یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد مبشران غدیر استان یزد با اشاره به برنامه های غدیر در استان یزد گفت: ایستگاه های مبشر غدیر در سطح شهر یزد برگزار می شود.

محمدرضا پیرنیا، دبیر ستاد مبشران غدیر استان یزد با اشاره به در پیش بودن ایام دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همزمان با ایام عید غدیر ایستگاه های مبشران غدیر استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: این ایستگاه ها از 16 تا 18 شهریورماه جاری به همت هیئت های مذهبی، کانون های مساجد و اصناف در بخش های مختلف شهر برگزار می شود که امیدواریم نسبت به سال های گذشته پررنگ تر شود.

 

دبیر ستاد مبشران غدیر استان یزد بیان کرد: این ایستگاه ها در 11 نقطه از شهر یزد و در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و برنامه های مختلفی نیز در این زمینه اجرا می شود.

 

پیرنیا ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد شور و نشاط به مناسبت عید سعید غدیر در نقاط مختلف شهر و بین عموم مردم و همچنین مشارکت حداکثری مردم در برگزاری اعیاد مذهبی و جشن هایی که مرتبط با ائمه اطهار (علیهم السلام) یزد است.

 

وی در پایان گفت: این برنامه برای نهمین سال در سطح استان یزد برگزار می شود که در مناسبت های مختلف سال از جمله محرم نیز آن برگزار می شود.

 

 

کد خبر 651384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha