همایش طلایه‌داران معروف در ملایر برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، از برگزاری همایش طلایه‌داران معروف (۲۳ شهریور) در حسینیه ثارالله شهرک ولیعصر (ع) این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد احمدوند، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر، به خبرنگار شبستان در همدان گفت: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف الهی است و به عنوان فروع دین مبین اسلام تاکیدات زیادی بر انجام آن شده و باید همگان در حوزه تذکر لسانی تلاش کنند.

 

وی افزود: در آستانه ماه محرم الحرام همایش طلایه‌داران معروف در حسینیه ثارالله شهرستان ملایر با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی روز پنج شنبه (23 شهریور) برگزار می شود.

 

وی با بیان همایش طلایه داران معروف به منظور همفکری و همگرایی گروه های طلایه دار امر به معروف برگزار می شود، تصریح کرد: این همایش با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و خانواده معظم شهدا برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ابراز داشت: طرح طلایه‌داران بهترین راه شناساندن امر به معروف و نهی از منکر است، لذا این افراد باید شرایط را برای انجام این فریضه الهی فراهم کنند.

 

حجت الاسلام احمدوند خاطر نشان کرد: روضه خوانی، پخش کلیپ، توزیع بروشور، بهره مندی از سخنرانان برجسته کشوری از جمله برنامه های جنبی این همایش است.

 

وی گفت: باید به دنبال نهی از منکر برویم تا مردم را بیدار کنیم که در غیر این صورت در دام افراد شرور و قدرتمند قرار می گیریم که قیام سرور و سالار شهیدان در این راستا بوده است.

 

کد خبر 654916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha