۹۸ درصد از کارخانه‌های داروسازی متعلق به یهودیان است

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی حیات طیبه همدان اظهار کرد: ۹۸ درصد از کارخانه‌های داروسازی متعلق به یهودیان است و این در حالیست که باید طب اسلامی در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، جلیل بابایی، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی حیات طیبه همدان  امروز( 24 شهریور)جاری در پیش از خطبه های نمازجمعه همدان گفت: 98 درصد از کارخانه‌های داروسازی متعلق به یهودیان است به طوری که رژیم اشغالگر با خرید یک قرص 50 تومانی میانگین 900 میلیارد تومان پول به دست می‌آورد.

 

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل با این کار خود باعث کم خونی و کمبود کلیسم 46 میلیون نفر از جمعیت ایران شده است .

 

وی تصریح کرد: تمام مراجع عظام، طب اسلامی را قبول دارند و در مورد آن فتوا دادند چرا که اسلام برای جزئی‌ترین مسائل نیز برنامه دار د ما باید طب اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

 

بابایی با بیان اینکه داروی همه بیماری‌ها در قرآن بیان شده است، ابراز داشت: حضرت علی(ع) 12 مطلب را تاکید داشتند که اگر فردی آنها را رعایت کند کمتر به پزشک مراجعه می‌کند.

 

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآنی حیات طیبه همدان اظهار داشت: بیماران با خوردن قرص آنتی هیستامین هزاران مشکل برای خود به وجود می آوردند.

 

وی با اشاره به اینکه در نانوایی‌ها نان سبوس‌دار توزیع نمی‌شود و باید تغییر ذائقه داد، اظهار کرد: همچنین زنانی که دارای افسردگی هستند در طب اسلامی آمده با خوردن گوشت شتر مشکل آنان حل می‌شود.

 

وی تصریح کرد: 80 درصد مردم برنج هندی مصرف می کنند در حالی که هیچ ضرورتی بر مصرف آن وجود ندارد.

کد خبر 655724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha