نیمی از جمعیت ایران خفقان طاغوت و دوران انقلاب را درک نکرده اند/ ضرورت بازخوانی انقلاب برای نسل جوان

خبرگزاری شبستان: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضرورت بازخوانی دوران انقلاب، ماهیت استکبار ستیزی ۱۳ آبان با حضور همه اقشار، برگزاری هر چه با شکوه تر یوم الله ۹ دی و شکوه هرچه تمام تر جشن ۴۰ سالگی انقلاب را مهمترین رویکردهای مناسبتی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، نشست قائم مقام، معاونین، مشاوران دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولین شورای شهرستان ها، یکشنبه(۲۶ شهریور) در بیت نمایندگی ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

 

نصرالله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این نشست برگزاری مراسمات و مناسبت های ملی مذهبی را یک رسالت دینی و انقلابی در راستای حفظ و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند که تجلی کارآمدترین پشتوانه نظام است.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه ها و حماسه آفرینی آنها تجلی همین پشتوانه کار آمد است، افزود: با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این ایام الله ها می توانیم پشتوانه مردمی داشتن نظام اسلامی را به خوبی نشان بدهیم.

 

لطفی، با اشاره به مناسبت های پیش رو، تاکید کرد: مناسبت های سال جاری شرایط متفاوتی نسبت به سال های گذشته دارد و مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور همه اقشار برگزار خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: این رجزخوانی ها ها برای مصداق اتم استکبار جهانی یعنی آمریکا، اسرائیل و ترامپ است که پاسخ کوبنده مردم ایران را در یوم‌الله ۱۳ آبان دریافت خواهند کرد.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به نامگذاری ۱۳ آبان بنابر مصوبه قانونی به نام روز مبارزه با استکبار جهانی، گفت: علیرغم این مصوبه روز مبارزه با استکبار جهانی به روز دانش آموز محدود شده بود.

 

وی بیان کرد: گرچه وظیفه داریم به برگزاری روز دانش آموز کمک کنیم اما متولی برگزاری آن نیستیم.

 

لطفی، تصریح کرد: یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز هم هست ولی به عنوان یکی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی، اصول و مبانی نهضت الهی حضرت امام(ره) که همان استکبار ستیزی است، مطرح است.

 

وی تاکید کرد: تبلور اعلام نفرت از استکبار جهانی یوم‌الله ۱۳ آبان است که باید همه ارگانها و نهادها بسترسازی مناسب و اطلاع رسانی زیبنده داشته باشند.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: هر جا ما توانستیم مطالب را خوب و صادقانه و به موقع انتقال دهیم مردم همراهی کردند این روز هم از مواردی است که باید مراسم باشکوه داشته باشیم و برای سال های آینده با حضور اقشار بودن را بنیان گذاری کنیم.

 

وی اذعان کرد: ۱۳ آبان را صرفاً روز دانش آموز نبینیم گرچه دانش‌آموزان ما حضور پررنگ دارند لیکن مصداق استکبارستیزی با وجود همه اقشار را مورد غفلت قرار ندهیم.

 

لطفی، با اشاره به روز ملی میثاق با ولایت، ابراز کرد: ۹ دی امسال ویژگی خاصی دارد.

 

وی اضافه کرد: ۹ دی حماسه بی‌بدیلی بود که یک فتنه تمام عیار استکبار را درهم پیچید جفاست که آن را با یک بحث انتخاباتی مربوط به نتیجه انتخابات اختصاص دهیم.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: همه اسناد گویای یک فتنه تمام عیار است که سالیان سال برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روی آن کار شده است نباید بگذاریم تبدیل به توطئه و فتنه جدیدی شود که امروز زمزمه هایش را می شنویم.

 

وی اذعان کرد: مردم یک بار دیگر در بزرگداشت حماسه ۹ دی پاسخ کوبنده ای به این فتنه های اخیر خواهند داد؛ اینکه دست پیش بگیرند و حتی قصد عذرخداهی نداشته باشند و یک فتنه عظیم را اصلا بحث انتخاباتی نبود به راه انداختن قابل بخشش نیست.

 

لطفی، تاکید کرد: ۹ دی امسال پاسخی کوبنده به عاملان فتنه یا همراهان فتنه خواهد بود که امروز می‌خواهند این حماسه بی بدیل را زیر سوال ببرند.

 

وی به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد و گفت: سال آینده بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در پیش رو خواهیم داشت که مشابه سال های قبل نباید تنها به تزیین چراغانی و راهپیمایی اکتفا کنیم.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، خاطرنشان کرد: تمام این تمهیدات باید در نظر گرفته شود اما چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهانه و فرصتی برای استفاده بهینه و حداکثری از این فرصت برای تبیین کارآمدی و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است.

 

وی با اشاره به دستاوردهای نظام در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی، بیان کرد: باید موقعیت و شرایط ایران قبل و بعد از پیروزی نهضت شکوهمند اسلامی بازخوانی شود.

 

لطفی، ابراز کرد: ما حق الیهودی بودیم که امروز خط مقدم جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهان هستیم.

 

وی عنوان کرد: امروز بیش از ۵۱ درصد جمعیت ایران زیر ۳۰ سال است و حدود ۸۵ درصد این جمعیت کسانی هستند که در ایام پیروزی انقلاب یا به دنیا نیامده اند یا شرایط سنی آنان اقتضاء درک آن شرایط را نداشته است.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: نسل جوان ما خفقان، محرومیت و نوکر آمریکا بودن را در دوران قبل از انقلاب تجربه نکرده است لذا استکبار با تمام توان گام به گام دارد رصد می‌کند و از رشد و شکوفایی حکومت دینی ناراحت است حداقل در جامعه خود نباید اجازه تشکیک به جوانان را بدهیم.

 

وی با اشاره به نشستی که در روزهای آتی با حضور سران سه قوه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌منظور ضرورت و شکوه هر چه بهتر برگزار شدن جشن 40 سالگی انقلاب و مناسبت های پیش رو برگزار می شود، گفت: مراسم جشن سال آینده یک کار ملی و دغدغه در مرکز استان، شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاهاست که این نظام با هزاران شهید و جانباز چه دستاوردی داشته است.

 

کد خبر 656343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha