دوری از ربا عاملی مهم در خدمت به مردم است

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه فعالیت بانک های اسلامی باید به دور از ربا باشد، گفت: برای خدمت به مردم باید از ربا دوری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، امروز(28شهریور ماه) در دیدار با رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان لرستان ضمن تقدیر از خدمات بانک مهر اقتصاد به حوزه و طلاب گفت: تمامی برنامه های بانک ها در جمهوری اسلامی ایران باید طبق احکام شرع مقدس اسلام باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه ها خصوصاً توسط مراجع معظم بر رعایت موازین شرعی در معاملات مالی و بانکی تأکید می شود، افزود: این مهم به دلیل دوری و حذف ربا از جامعه است.

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان داشت: بانک ها یکی از نهادهایی هستند که می توانند به مردم در کسب روزی حلال کمک کنند و باید از ربا دوری کنند.

حمیدرضا محسنی، رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد لرستان در این دیدار با گرامی داشت هفته بانکداری اسلامی گزارشی از عملکرد بانک در حوزه پرداخت تسهیلات به بسیج طلاب و طرح های اقتصاد مقاومتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال یکی از مهم ترین ضرورت های اقتصاد در استان لرستان می باشد، گفت: در همین راستا بانک مهر اقتصاد کمک به اقتصاد و معیشت آحاد مردم استان، رونق تولید بنگاه های زود بازده و ایجاد اشتغال جوانان را از اولویت های خود در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری مدظله العالی می داند.

محسنی خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد آمادگی دارد تا در کلیه طرح های اشتغال زایی استان لرستان مشارکت نماید و در ایجاد اشتغال نقش آفرینی کند.

کد خبر 656796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha