سبک زندگی اسلامی و مهدوی با تکیه بر آموزه‌های حیات‌بخش اسلام محقق می شود

خبرگزاری شبستان:امام جمعه بخش رودپی شمالی با بیان اینکه دشمنان اسلام وسایل زیادی را در اختیار دارند که سبک زندگی اسلامی ومهدوی را به‌شکل دلخواه خود درآورند، گفت: برای مقابله با این هجمه دشمن بایستی به آموزه‌های حیات‌بخش اسلام، پناه ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمدعابدی، امام جمعه بخش رودپی شمالی امروز(29شهریور) در کارگاه آموزشی تخصصی نماز و مهدویت ویژه روحانیون و ائمه جماعات مازندران درپلاژوزارت کشور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه آموزشی در فرح آباد، گفت: برای ترویج نماز و مهدویت باید مواظب تبلیغ رسانه دشمن باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه اگربرای رسیدن به خیمه ولایت اخلاص لازم است برای رسیدن به حریم کبریایی که نماز است هم اخلاص می خواهد، اظهار داشت: امروز برای کمک به دین، نماز و مهدویت باید دعوت کننده باشیم و خود عامل به عمل باشیم.

 

حجت الاسلام عابدی با بیان اینکه دشمنان اسلام وسایل زیادی را در اختیار دارند که سبک زندگی اسلامی ایرانی را به‌شکل دلخواه خود درآورند، افزود: ما در این دنیا هم قرآن و هم اهلبیت(علیهم السلام) را داریم که اگر به آنها تکیه کنیم قطعا تلاش دشمنان بی نتیجه خواهد ماند.

 

وی با تاکید براینکه سبک زندگی که در جامعه امروز شاهدیم با سبک زندگی اسلامی و مهدوی فاصله دارد، افزود: برای مقابله با این هجمه دشمن و رسیدن به وضعیت مطلوب بایستی به آموزه‌های حیات‌بخش اسلام، پناه ببریم.

 

کد خبر 657055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha