مهمترین پیام 9 دی دفاع ایدئولوژیک از ارزشهای انقلاب اسلامی بود

یک نماینده اصولگرایی مجلس با تاکید بر بزرگداشت روز 9 دی گفت: حضور مردم در طیفها و شخصیت های مختلف در این روز نشان داد که مردم ما در یک چیز با هم متحد هستند و آن اتحاد مذهبی شان است.

بیژن نوباوه وطن، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که جنبش سبز در عاشورای 88 به دنبال چه بود به خبرنگار شبستان؛ گفت: عصر عاشورای سال 88 یک فتنه بزرگ و حساب شده بود و نه فقط عناصر فتنه در این حادثه دخالت داشتند، بلکه عناصر خارجی برای برهم زدن اوضاع کشور نیز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آنها با هدف مشخص و برای بر هم زدن حرمت عاشورا برخی اقدامات را در خیابان ها و بدترین زمان یعنی عصر عاشورا انجام دادند که نشاندهنده یک ساختارشکنی بسیار وسیع در جامعه بود.

نوباوه با بیان اینکه حماسه 9 دی یک عکس العمل کاملاً طبیعی و یک جریان از سوی مردم بود، تصریح کرد: مردم مسلمان در همه گروه ها نسبت به سیدالشهداء عکس العمل بسیار منطقی از خودشان نشان دادند.

وی از 9 دی به عنوان یک طلیعه مردمی در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد و افزود: مردم از هر گروه و طبقه ای حتی اقلیت های مذهبی در حماسه 9 دی شرکت کردند و اهانت به اهل بیت عصمت و طهارت را محکوم کردند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اعتقاد به اینکه روز 9 دی از روزهای به یادماندنی انقلاب اسلامی است گفت: مردم ما در روز 9 دی در عین حال که مشت محکم به دهان فتنه گران زد بلکه بار دیگر مشت محکم ترین بر دهان  سران فتنه گران زد بلکه بار دیگر مشت محکم تری بر دهان صهیونیست ها و غربی ها و آمریکا زدند و نشان دادند که مردم ایران مردمی متدین هستند که بر سر ارزشها، ایدئولوژی ها و اندیشه های اسلامی شان بسیار خوب ایستاده اند.

نوباوه با اشاره به حضور گسترده مردم در روز 9 دی گفت: حضور مردم در طیفها و شخصیت های مختلف در این روز نشان داد که مردم ما در یک چیز با هم متحد هستند و آن اتحاد مذهبی شان است و هر موقع اعتقاد مذهبی شان از سوی دشمن مورد هجمه قرار گرفته است از آن به هر قیمتی دفاع می کند.

وی در عین حال مهمترین پیام 9 دی را دفاع ایدئولوژیک از ارزشهای انقلاب و اسلام دانست و گفت: ما باید برای بزرگداشت این روز تاریخی هر چه در توان داریم بگذاریم زیرا در این روز بار دیگر مردم با اسلام انقلاب و ولایت فقیه تجدید عهد و پیمان کردند.

پایان پیام/

کد خبر 6574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha