حضور مداح بیرجندی در خبرگزاری شبستان

خبرگزاری شبستان: مهدی سبزه کار، مداح برجسته بیرجندی امروز (۲ مهر) در خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مدح خوانی اهل بیت(علیه اسلام) عشقی است که در وجود برخی از دوست داران خاندان پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) از بچگی به وجود می آید و تا پایان عمر آنها را رها نمی کند.

 

ذاكرین اهل بیت پرچم داران تعمیق معرفت ائمه معصومین هستند كه باعث ترویج محبت ایشان در قلوب می گردند و حق بزرگی بر گردن همه دارند، به واقع  روشن نگه داشتن آتش عشق به اهل بیت علیه السلام از جانب این طیف بوده است به همین خاطر می بایست خود را در قبال دستگاه امام حسین مسئول بدانند.

 

یکی از این مداحان عاشق که از کودکی نوای یا حسین(علیه السلام) را بر زبان داشته و با تکیه بر اخلاق و ادب به مدح اهل بیت(علیه السلام) پرداخته است، کربلایی مهدی سبزه کار است که ضمن حضور در خبرگزاری «شبستان» با خبرنگاران به گفتگو پرداختند.

 

وی در این دیدار با تاکید بر اینکه تمایل دارم که سبک های قدیمی را با اشعار جدید عجین کنم،‌ از مجموعه خبرگزاری «شبستان» خواست در همراه و همدل کردن شاعران استان برای تحقق این مهم،‌ وی را یاری کند.

 

حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی هم در این دیدار با تاکید بر اینکه باید یاد و نام و راه پیرغلامان امام حسین (علیه السلام) زنده نگه داشته شود، ادامه داد: شهید حججی فرزند عاشورا است.

 

وی بر پیروی محض از ولایت فقیه تاکیدکرد و گفت: خلاء اصلی کشورهای اسلامی نبود یک رهبر واحد و هوشیار و فرزانه است.

 

مشروح گفتگوی خبرنگاران «شبستان»با مهدی سبزه کار مداح برجسته بیرجندی در روزهای آینده منتشر می شود.

 

 

کد خبر 657976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha