برگزاری نشست برنامه ‌ریزی تجمع هیات مذهبی استان یزد در ۱۳ محرم

خبرگزاری شبستان: نشست برنامه ‌ریزی تجمع هیات عزاداری استان یزد در ۱۳ محرم در تکیه امیر چقماق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، نشست برنامه ‌ریزی تجمع هیات استان یزد در 13 محرم در تکیه امیر چقماق روز گذشته (2 مهر) در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

 

سید محمد حسینی رئیس هیات رزمندگان در استان یزد در این جلسه بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید کرد و گفت: این مراسم باید با حمایت دستگاه‌ های نظارتی و به صورت مردمی برگزار شود.

 

وی با اشاره به همکاری خوب هیات استان در برگزاری تجمع هیات مذهبی در سال گذشته بیان کرد: برگزاری باشکوه این مراسم نیازمند اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای استان است.

 

در ادامه علی فقیه زاده رئیس شورای هیات مذهبی استان یزد گفت: تجمع هیات مذهبی استان در 13 محرم نمونه‌ ای کامل از وحدت و همدلی بین هیات مذهبی استان است.

 

وی لازمه برگزاری پرشور این مراسم را حضور هیات در این مراسم دانست و افزود: می ‌توان با پیگیری ‌های لازم این مراسم را از شبکه‌های سراسری پخش کرد.

 

سید حسن حسینی مسئول دبیرخانه « یزد حسینیه ایران» نیز در این جلسه گفت: سال گذشته با همکاری هیات استان مراسمی خوبی برگزار و سعی شد از همه سلیقه ها و گرایش‌ ها در برگزاری باشکوه این مراسم استفاده شود.

 

وی با تقدیر از هیات استان در برگزاری این مراسم در سال گذشته افزود: به دنبال آن هستیم تا در کنار این تجمع بزرگ رویدادهای فرهنگی مختلفی را برنامه ریزی و اجرا کنیم.

 

در پایان حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضرین در جلسه ، تسلیت ایام و با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اجتماع عزاداران حسینی در روز 13 محرم در تکیه امیرچقماق نماد اتحاد و وحدت هیات مذهبی و پیروان اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

وی بر ضرورت استمرار این حرکت پرشور مردمی تاکید کرد کرد و خواستار همراهی و همکاری همه هیات مذهبی استان جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم مردمی برگزار شدن این تجمع عظیم تاکید و افزود: دستگاه‌ های مرتبط با برگزاری این مراسم کمال همکاری را با دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن داشته باشند.

 

کد خبر 658064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha