آموزش ۵۰۰ نفر در برنامه های آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به اهمیت آموزش در بحث امر به معروف و نهی از منکر گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در برنامه های آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان یزد شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد فخر الدین، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد امروز (6 مهر) در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: امروز متاسفانه دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کم رنگ تر شده است که ما باید برای احیای آنها در جامعه تلاش کنیم.

 

وی افزود: حججی در مبارزه با منکر شهید شد که این شهادت به اندازه ای مقام پیدا کرده است که در جهان موجی ایجاد کرده و در تاریخ ماندگار شده است.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خاطرنشان کرد: هرگاه صحبت از امر به معروف و نهی از منکر شد خداوند آن را بلند مرتبه قرار می دهد که در قرآن نیز بر آن تاکید شده است.

 

حجت الاسلام فخر الدین تصریح کرد: اولین قدم در امر به معروف و نهی از منکر، خودسازی است و معتقد هستیم که هر معروف و منکر بر روی ما نیز اثرگذار است.

 

وی گفت: آنچه که اثر مثبت و ارزش دارد معروف نام دارد و آنچه که اثر منفی دارد به عنوان منکر است که وظیفه ما است که در برابر منکرها تذکر دهیم.

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هر جایی که امام جمعه وجود دارد این ستاد نیز فعالیت دارد و برای وجود در بدنه مردم و حکومت دارای 5 معاونت است..

 

حجت الاسلام فخر الدین بیان کرد: ما باید در طول سال به عنوان امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشیم ولی در این راستا هفته اول محرم به عنوان « امر به معروف و نهی از منکر» نامیده شده است.

 

وی گفت: فضاسازی شهر نسبت به امر معروف و نهی از منکر، ارائه توصیه هایی در خصوص اشعار عاشورا، ساماندهی شبیه گردانی ها در فضای خاص، برگزاری دوره های آموزشی

 

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد بیان کرد: ما در نظر داریم تا معاونت مردم بر دولت خود را با برگزاری جلسات آموزشی تکمیل کنیم که تاکنون در یک سال گذشته بالغ بر 500 نفر را نیز آموزش داده ایم.

 

کد خبر 658966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha