رکورد ساخت بنای مسجد یک روستا در کشور شکسته شد

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت مهرسازان صبا از ساخت بنای مسجد حضرت ولی عصر(عج) در قاضی جهان از توابع شهرستان آذرشهر در مدت ۸۰ روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبربز، علی صمدزاده امروز در جمعخبرنگاران زیر بنای این مسجد را 800 مترمربع عنوان کرد و گفت: بدینوسیله لازم می دانم از کلیه خیرین محترم که ضمن کمک های مالی و اهدای زمین جهت توسعه و بازسازی مسجد ولیعصر(عج) قاضیجهان در انجام این کار یاری مان نموده اند نهایت تقدیر و تشکر ابراز نمایم.

مشاور و ناظر این طرح با بیان این که همت هیأت امنای مسجد حضرت ولیعصر (عج) قاضی جهان و اهالی محله ولی عصر و تمامی اهالی قاضی جهان در اتمام فاز یک این مسجد مشهود بود افزود: لازم می دانم از تلاشهای شبانه روزی مهندس حسن قره خانی به عنوان مدیر پروژه تشکر و قدردانی نمایم.

وی در پایان افزود: اميدوارم با دعاي خير حضرت ولي عصر (عج) و همت خيرين بزرگوار و همت اهالي شريف قاضيجهان ، محرم سال آينده شاهد تكميل بناي مسجد حضرت ولي عصر باشيم.

گفتنی است، اسکلت این مسجد در 31 اردیبهشت تخریب و از اواخر تیرماه با پی کنی و بتن ریزی ستونهای آن ادامه یافته و با بتن ریزی سقف مسجد در 29 مرداد و دیوارکشی آن در 16 شهریور ، فاز یک آن در مورخه 4 مهرماه با حضور اهالی قاضی جهان به بهره برداری رسید که باید گفت در نوع خود بی نظیر بوده و با این کار رکورد ساخت بنای مسجد یک روستا در کشور شکسته شده است.

کد خبر 659061

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha