باشگاه فرهنگی ورزشی شهید حججی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهید حججی همزمان با هفته نیروی انتظامی در تبریز راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار محسن حسن‌خانی، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز (۱۲ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته ناجا ترتیب یافت، اظهار داشت: بالاتر از تأمین امنیت، داشتن احساس امنیت در جامعه است که منجر به آرامش روانی مردم می شود.

وی با بیان این‌که هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» گرامی داشته می‌شود، خاطرنشان کرد: باید مشارکت عمومی را برای تأمین امنیت در جامعه داشته باشیم، به عبارت دیگر نیازمند بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی در برقراری آرامش در جامعه هستیم.

سردار حسن‌خانی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، سخنرانی فرماندهان نیروی انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های مختلف، دیدار از خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی استان تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی، تقدیر از کارکنان نمونه، برگزاری نشست با مرزبانان و مرزنشینان، حضور کارشناسان در رسانه‌ها، ملاقات های مردمی، همایش های مختلف، راهپیمایی خانوادگی و برگزاری مسابقات فرهنگی و مذهبی برای خانواده های کارکنان از دیگر برنامه های هفته ناجا در استان است.

وی با بیان این‌که طرح مکنا (مدیریت کیفی نیروی انتظامی) در پاسگاه‌ها به صورت جدی پیگیری و اجرایی می شود، گفت: طی شش ماهه امسال نیم میلیون نفر در سطح استان به کلانتری و پاسگاه های استان مراجعه داشته‌اند.

سردار حسن‌خانی در ادامه از افتتاح ورزشگاهی ویژه برای کارکنان نیروی انتظامی با هدف ارتقای آمادگی جسمانی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهید حججی نیز همزمان با هفته نیروی انتظامی در تبریز راه‌اندازی می شود که با تجهیزات خاص و مدرن ورزشی آماده بهره مندی همکاران است.

فرمانده نیروی انتظامی استان با بیان این‌که نیروی انتظامی استان 824 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: در راستای حفاظت از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر لحظه آمادگی جانفشانی دارند و مایه سرافرازی است که باب شهادت در نیروی انتظامی همواره باز است و افتخار می کنیم که جان خود را در راه دین، میهن و مردم فدا کنیم.

همچنین سرهنگ اسمعیل‌پور، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: از مهر سال گذشته تاکنون بیش از دو هزار و. 150 خبر در موضوعات مختلف در مطبوعات و جراید محلی به چاپ رسیده و 3 هزار و 894 خبر نیز در سایت پلیس بارگذاری شده است. 

کد خبر 659849

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha