وحدت و انسجام بهترین پاسخ برای اظهارات سخیف ترامپ است

خبرگزاری شبستان: جهانگیری گفت: اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور عصر امروز طی سفر یک روزه به استان آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هریس با بیان این‌که دولت از تمامی ظرفیت‌های سپاه در جهت سازندگی کشور بهره‌مند خواهد شد، اظهار داشت: این تفکر که مردم با رهبری و سپاه نیستند، نادرست است.
وی با اشاره به این‌که اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا هیچ خللی در عزم و اراده ملت ایران در مقابله با استکبار جهانی ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: ملت ایران قدر سپاه را می‌داند، چراکه سپاه در دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها خوش درخشید و در عرصه مقابله با داعش نیز موفق بوده است.
جهانگیری با تأکید بر این‌که باید به فکر توسعه کشور باشیم، گفت: باید روی پای خود متحد و یکپارچه بایستیم. جفاست اگر کسی به گوشه‌ای نقد دارد، اصل نظام مردمی را هدف قرار دهد، مردم ایران در گوشه و کنار با نشاط و علاقمند ایستاده‌اند تا توسعه کشور را پیش ببرند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ملت، دولت و رهبر انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ما همواره مدافع صلح و مظلوم بوده است؛ باید به این حقیقت مهم ایمان داشت که وحدت و انسجام بهترین پاسخ برای اظهارات سخیف ترامپ است.
وی ادامه داد: رویارویی آمریکا با ملت ایران از روز اول مواجهه‌ای نادرست بوده است، آنها با کودتا دولت مردمی مصدق را سرنگون کردند و پس از انقلاب اسلامی ایران انواع توطئه‌ها علیه مردم ما به کار بستند. در حقیقت انقلاب ایران، انقلاب گل در برابر گلوله بود.
معاون رییس جمهور خاطرنشان کرد: انقلاب ملت ایران با ایستادگی و رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید اما آنها نمی‌توانند کشوری را که می‌خواهد روی پای خود بایستد و به توسعه‌اش توجه دارد و به ملل منطقه کمک می‌کند را تحمل کنند.

 

کد خبر 662334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha