قیمت های جدید نان در تهران: سنگک400، بَربری 300، تافتون 200، لواش 100 تومان

استاندار تهران پس از اعلام نرخ های جدید نان در تهران گفت: با اصلاحات صورت گرفته علاوه بریکسان شدن نرخ همه نانوائیها؛ شاهد بهبود کیفیت وکمیت انواع نان ها خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ مرتضی تمدن استاندار تهران ضمن اعلام نرخ جدید انواع نان ها گفت: تلاش شده اصلاح قیمت های صورت گرفته با میزان یارانه واریز شده نان همخوانی داشته باشد.

وی افزود: بر این اساس قیمت اصلاح شدة نان در شهر تهران به این شرح مصوب شده است:

 

نان وزن چانه(گرم) قیمت فروش(ریال)
سنگک 700 4000
بربری 600 3000
تافتون سنتی و خراسانی 300 2000
لواش وتافتون (گردون) 170 1000

استاندار تهران با بیان اینکه تلاش شده قیمتها کمتر از قیمت نانوایان آزادپز قبلی باشد، گفت: همچنین تلاش شده با اصلاح قیمتها، کیفیت و کمیت نان نیز افزایش یابد.
وی افزود: مردم با صرفه جویی 10 تا 20 درصدی در مصرف نان می توانند بخشی از مبلغ یارانه نان واریز شده به حسابشان را پس انداز کنند.

وی همچنین ادامه داد: قیمتهای اصلاح شدة نان در شهرستانهای استان پائین تر از قیمت شهر تهران خواهد بود که توسط شورای آرد و نان هر شهرستان مصوب و اعلام خواهد شد.
بنا بر گزارش روابط عمومی استانداری تهران؛ وی خاطرنشان کرد: قیمتهای اصلاح شده نان طی اطلاعیه های که به امضاء فرمانداریها و اتحادیه ها رسیده است در واحدهای صنفی و نانوایی ها نصب شده و به رویت همه شهروندان می رسد.
استاندار تهران تصریح کرد: قیمت گذاری نان به گونه ای است که نانوایان نیز دچار بی انگیزگی نخواهند شد. زیرا معتقدیم آنان نیز باید در عدالت این طرح با همه مردم شریک باشند.
پایان پیام/

کد خبر 6631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha