ضرورت شناخت بیش از پیش مردم با شخصیت آیت الله ملک حسینی(ره)

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از بیت آیت الله ملک حسینی (ره) که با همکاری مسئولان این کنگره ارزشمند را برگزار می کنند، گفت: ضرورت دارد مردم بیش از پیش این عالم را بشناسند و از شخصیت ایشان تجلیل کنند.

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره بزگداشت آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: جامعه ای که قدر بزرگان خود را بداند، آن جامعه بزرگ خواهد شد.

 

تاجگردون اظهار داشت: کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله ملک حسینی(رحمه الله تعالی علیه)  تجلیل از بزرگی است که باید در عرصه مسائل دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی صورت گیرد؛ زیرا ایشان از بزرگان بودند.

 

وی یادآور شد: خوشحالم از اینکه مسئولان، بیت حضرت آیت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه) تلاش کردند که کنگره بزرگداشت و تجلیل از این عالم بزرگ را در استان برگزار کنند.

 

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی این کنگره را به منظور تجلیل از این عالم ربانی ارزشمند دانست و ادامه داد: این کنگره نشان دهنده آثار، ارزش ها و نقش هایی است که آیت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه) در کشور و منطقه از حیث مسائل دینی، مذهبی و مسائل فرهنگی داشتند.

 

تاجگردون اظهار امیدواری که این کنگره ها تداوم پیدا کند و اضافه کرد: اگرچه کنگره دیر برگزار می شود، ولی به صورت مستمر باشد و ما شاهد باشیم که جامعه ما قدر بزرگان خود را بدانند؛ به ویژه کسانی که نقش بی بدیلی در مسائل ایلی و محلی داشتند.

 

وی ضمن تشکر از بیت حضرت آیت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه) که با همکاری مسئولان این کنگره ارزشمند را برگزار می کنند، گفت: ضرورت دارد مردم بیش از پیش این عالم را بشناسند و از شخصیت ایشان تجلیل کنند.

 

شایان ذکر است، نخستین کنگره ملی بزرگداشت مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور مسئولان کشوری، لشکری، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، استان های جنوبی کشور در یاسوج برگزار می شود.

 

در آئین بزرگداشت نخستین کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی (رحمه الله تعالی علیه) که چهارم آبان جاری در سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار می شود، صاحبان مقالات برگزیده به دبیرخانه این همایش نیز تجلیل خواهند شد.

کد خبر 665146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha