«نفرین گربه»در کتابفروشی ها

خبرگزاری شبستان: کتاب «نفرین گربه» نوشته «الهام فلاح» از سوی انتشارات«هوپا» برای نوجوانان چاپ و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، بعضی از آدم‌ها فکر می‌کنند هر بلایی دلشان خواست می‌توانند سر گربه‌ها بیاورند و بعد هم قسر دربروند. غافل از اینکه بعضی از گربه‌ها قدرت جادویی دارند و می‌توانند روزگار آدم‌ها را سیاه کنند. آرتین و سینا و گیلی برای سردرآوردن از نفرین جادویی مرموزی راهی سفری ترسناک می‌شوند و سر از خانه‌ای عجیب وسط جنگلی بارانی درمی‌آورند.

 

کتاب " نفرین گربه" نوشته الهام فلاح مشتمل بر 200 صفحه برای رده سنی 12 تا 16 سال از سوی انتشارات هوپا چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

 

در قسمتی از کتاب " نفرین گربه " می خوانیم :« پیرمرد فانوس را گرفت بالا و ما تازه صورتش را دیدیم. یک چشمش سفید بود و چشم دیگرش هم زیر ابروهای پرپشتش پنهان شده بود. پیراهن عجیبی پوشیده بود که بیشتر شبیه گونی برنج بود. شلوارش سیاه بود و پشتش قوز بزرگی داشت. سر کچلش زیر نور فانوس برق می‌زد. پیری زیاد حسابی مچاله‌اش کرده بود.»

 

الهام فلاح در بهار سال 1362 متولد شد. اصالتاً گیلانی است اما کودکی‌اش را در بوشهر گذرانده است . او دانش آموخته‌ رشته‌ مهندسی کامپیوتر است. در سال 1390 اولین کتابش با عنوان زمستان با طعم آلبالو توسط نشر ققنوس به چاپ رسید.

 

گفتنی است، کتاب " نفرین گربه " نوشته الهام فلاح مشتمل بر 200 صفحه برای رده سنی 12 تا 16 سال به تازگی  از سوی انتشارات هوپا با قیمت 16000 تومان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

کد خبر 665682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha