برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه در روز ملی« استکبار ستیزی» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت « روز دانش ‌آموز » گفت: بیش از ۷۰۰ برنامه در روز ملی« استکبار ستیزی » در استان یزد برگزار می شود.

سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ضمن گرامیداشت « روز ملی استکبار ستیزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بارها بیان کردند، دولت آمریکا غیر منطقی و عهد شکن است و خوی استکباری  و شرارت را نیز در دولت جدید این کشور هویدا است.

 

وی افزود: متاسفانه این دولت بد عهد روند تصویب تحریم های جدید و تهدید جمهوری اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و هر روز بر اقدامات خصمانه خود می افزاید که بر همگان این امر ثابت شده و مشخص شده که با پیشرفت انقلاب اسلامی مشکل دارد و لذا محور کانونی 13 آبان امسال ترویج اندیشه استکبارستیزی و نقطه کانون نیز شعار « مرگ بر آمریکا» است.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: این شعار در تمامی سطوح فکری و عملی ما مد نظر است و استقلال سیاسی و فرهنگی، اقتصادی همه بدی ها را طرد کند  شعار « مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا» تحقق پیدا می کند.

 

زارع ادامه داد: مرگ بر آمریکا همان مرگ بر تحقیرها و آغاز رشد اعتماد به نفس و پویش و بالندگی برای زندگی توحیدی و حیات الهی است و در این راستا استکبارستیزی قبل از مفهوم سیاسی برای ما اعتقادی است و زیارت عاشورا و آیات بسیاری در قران کریم و ادعیه های ما نشان دهنده پیام قرانی و اهل بیت ( علیهم السلام) در مسیر طرد طاغوت و استکبارستیزی است.

 

وی بیان کرد: 13 آبان روز نماد اعتراض به هژمونی مستکبرانه آمریکا و استعمارگران است و با توجه به این که این روز با مصوبه مجلس در تاریخ 13 آبان 67 به عنوان روز ملی « مبارزه با استکبار» نامیده شد و امیدواریم آحاد مردم در مراسم امسال همگام با دانش آموزان و دانشجویان و طلاب و روحانیون در این راهپیمایی شرکت کنند.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد بیان کرد: شعار مراسم امسال نیز « غیرت انقلابی» است و لازم است هر فرد غیرتمندی در این مراسم امسال شرکت کند و امیدواریم پرشورتر و متفاوت تر از گذشته انجام شود.

 

زارع خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که مرگ بر استکبار همان مرگ بر سیاست های طاغوتی و استکباری آمریکا است که در صدد تسلط بر کشورها هستند.

 

وی گفت: امسال این روز حساسیت ویژه ای دارد و به نوعی در کانون توجه رسانه های جهانی و مردم جهان قرار دارد که امیدواریم با محوریت حضور مردم و تشکل ها و سازمان های مردم نهاد برگزار شود و مردم ما نیز هر کجا برنامه ریزی دقیق و موشکافانه  نسبت با استکبارسناسی و آمریکا شناسی و تبیین این موضوع داشته باشند.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: ما یوم الله 13 آبان را در بیش از 70 نقطه از استاندر سطح استان برگزار می کنیم و بالغ بر 700 برنامه نیز در سطح استان برای تعظیم این مناسبت برنامه ریزی کرده ایم که برخی از آنها شامل برگزاری پویش ملی « من سپاهیم»، « خلیج همیشه فارس»، کرسی های آزاداندیشی، مناظره در دانشگاه ها و مدارس است.

 

کد خبر 666050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha