پیشرفت در استان نیازمند همکاری دستگاه های مختلف است

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه های مختلف در سطح استان گفت: یکی از مهمتری عوامل برای پیشرفت استان در سطح کشور همدلی و همکاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد امروز (9 آبان) در نشست با سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: امروز خوشبختانه در استان یزد با همکاری دستگاه های مختلف امنیتی و انتظامی استان امنیتی مناسب برقرار است.

 

وی افزود: ما در استان یزد در طول سال مراسم های متعددی را با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می کنیم که بدون هیچ گونه مشکلی با امنیت کامل برگزار می شود و با تعامل دستگاه های مختلف این فعالیت ها انجام می شود.

 

فرماندار یزد ادامه داد: اتحاد و همدلی مردم و مسئولین می تواند مهمترین راهكار برای عبور از مشكلات و چالش های موجود كشور باشد و تقویت اتحاد و همدلی در سطوح مختلف جامعه بارها مورد تأكید امام خمینی (ره) بوده و در سالهای گذشته بارها مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) نیز بر آن تأكید داشته اند.

 

سالاری ادامه داد: با اشاره به اینكه ملت ایران بر آرمان های انقلاب اسلامی پافشاری داشته و لحظه ای از آن كوتاه نمی آیند و ملت بزرگ ایران و مسئولین نظام جمهوری اسلامی با اتحاد خود در مقابل یاوه گویی ها دشمنان نظام و انقلاب ایستاده اند.

 

کد خبر 666343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha