پیگیری حضور اتباع غیر مجاز شغل های ممنوعه از اولویت های فرمانداری یزد است

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد با اشاره به طرح ساماندهی اتباع غیر مجاز گفت: پیگیری حضور اتباع غیر مجاز شغل های ممنوعه از اولویت های فرمانداری یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد امروز (۲۹ آبان) در نشست ساماندهی اتباع بیگانه و مهاجرین خارجی در شغل های ممنوعه استان یزد گفت: امروز ما شاهد حضور اتباع در برخی از شغل های ممنوعه هستیم که این امر نیازمند همکاری دستگاه های مختلف از جمله نیروی انتظامی، فرمانداری، اصناف، اداره تعاون و اتباع است.

 

وی افزود: ما در شش ماه دوم سال جاری اولویت خود را بر ساماندهی اتباع قرار داده ایم و تاکنون نیز به صورت ماهانه جلسات و مصوباتی در این خصوص با همکاری دستگاه های مختلف داشته ایم.

 

فرماندار یزد ادامه داد: بر اساس قانون اتباع بیگانه تنها می توانند در 54 شغل حضور پیدا کنند که در استان یزد نیز این امر در حال پیگیری است و بر اساس جلساتی که با شورای تامین استان داشته ایم در حال برنامه ریزی برای نظارت و اجرای بهتر آن در استان هستیم.

 

سالاری ادامه داد: در این راستا هر کدام از دستگاه ها وظایف ویژه ای دارند که می تواند با حساسیت آن را پیگیری کرد و اتباع غیر مجاز را طرد کرد و مشاغل موجود را نیز ساماندهی کرد.

 

وی گفت: در شهرستان ها نیز ما در حال پیگیری برنامه های پیشگیرانه و اساسی هستیم که ایجاد مهمانشهر و اعمال برخی از محدودیت ها و امکانات از جمله این اقدامات است.

 

 

 

کد خبر 670605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha