آمادگی در پدافند غیر عامل نیازمند داشتن اطلاعات کامل است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل پدافند غیر عامل گیلان گفت: آمادگی لازم در پدافند غیر عامل نیازمند داشتن اطلاعات کامل است تا کمترین آسیب به جمعیت برسد و بایستی تهدید در حوزه های مختلف را جدی بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، امیر مرادی، مدیر کل پدافند غیر عامل گیلان در همایش پدافند غیر عامل و تهدیدات نوین بیولوژیک و بیوتروریسم که امروز (9 آبان) در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری لنگرود برگزار شد، گفت: سازمان پدافند غیر عامل به دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته است و بیوتروریسم هم از مباحث علمی و مهمی است که مخاطبین آن نیز باید علمی باشند.

 

وی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن از نظر نظامی تغییر یافته و اطلاع رسانی در خصوص این تهدیدات و شناسایی آسیب ها امری مهم و ضروری است، اظهار کرد: آمادگی لازم در پدافند غیر عامل نیازمند داشتن اطلاعات کامل است تا کمترین آسیب به جمعیت برسد.

 

مرادی با تاکید بر اینکه ما باید به نخبگان اعتماد و آنان را جذب کنیم، تصریح کرد: متناسب با علم جدید، تهدیدات هم جدید شده است و بایستی تهدید در حوزه های مختلف را جدی بگیریم.

 

مدیر کل پدافند غیر عامل گیلان ادامه داد: دانشجویان ما بایستی نسبت به تهدیدات حساس باشند و تا زمانی که این معضلات به دانشگاه وصل نشود، نتیجه نخواهیم گرفت.

 

مرادی با اشاره به همراهی خوب مردم و انجمن های مردم نهاد  و 46 دستگاه در مبارزه با سنبل آبی، افزود: تازمانی که همراهی مردم در موضوعات مختلف نباشد و مردم پای کار نباشند مشکلات هم حل نخواهد شد.

 

 

کد خبر 666370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha