شرکت اعضای کانون محبان شاهزاده علی اکبر(ع) در پیاده روی اربعین

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون محبان حضرت شاهزاده علی اکبر(ع) با اشاره به اعزام اعضای این کانون به کربلای معلی، گفت: شرکت در پیاده روی اربعین حسینی و اقامه عزا در موکب نوکران کرمانشاهی پیش بینی شده است.

میثم مقدسی مسئول کانون محبان حضرت شاهزاده علی اکبر(ع) کرمانشاه، برپایی سه شب مجلس روضه حضرت رقیه(س) را اولین برنامه اربعین در این کانون برشمرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: مراسم سوگواری شهادت دختر سه ساله امام حسین(ع) به مدت سه شب همراه با سخنرانی، مرثیه سرایی و اطعام عزاداران در حسینیه مقدسی کرمانشاه برگزار شد.

 

وی با اشاره به ثبت نام از کارگزاران و اعضای فعال کانون برای اعزام به کربلای معلی و مشهد مقدس، افزود: این اردوهای زیارتی و معنوی در راستای تقدیر از زحمات فعالین و اعضای موثر در پیشبرد برنامه ها و اهداف کانون و تقویت روحیه معنوی و اعتقادی جوانان برنامه ریزی شده است.

 

مقدسی، به اعزام 40 نفر از اعضای کانون در روز شنبه(6 آبان) به کشور عراق اشاره کرد و گفت: حرکت کاروان اعزامی به سمت شهر مقدس کاظمین و از آن جا به طرف حرم مطهر امیرالمومنین علی(علیه السلام) در شهر نجف خواهد بود.

 

وی اعزام کرد: کاروان محبان حضرت شاهزاده علی اکبر(ع) کرمانشاه پس از اقامت در این شهر مقدس، به پیاده روی عظیم اربعین حسینی پیوسته و به همراه خیل میلیونی عزاداران به سمت کربلای معلی حرکت می کند.

 

مسئول کانون محبان حضرت شاهزاده علی اکبر(ع)، با بیان اینکه تعدادی از اعضای کانون و عزاداران اباعبدالله الحسین در مسیر نجف به این کاروان ملحق می شوند، خاطرنشان کرد: اقامه عزا در موکب نوکران کرمانشاهی بخش پایانی سفر معنوی اعضای کانون به کربلا خواهد بود.

 

کد خبر 666471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha