آغاز پیاده روی اربعین حسینی کاروان بسیج رسانه گیلان

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از آغاز پیاده روی اربعین حسینی کاروان خبرنگاران اعزامی گیلان به عراق خبر داد.

محسن جعفری، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از عراق اظهار کرد: همایش عظیم اربعین حسینی شکوه وحدت مسلمین است.

 

وی با بیان اینکه 40 خبرنگار و عکاس گیلانی در قالب یک کاروان خبری جهت پوشش مراسم اربعین حسبنی به کشور عراق اعزام شدند گفت: کاروان بسیج رسانه استان از امروز به مدت سه روز پیاده روی خود از نجف به سمت کربلا برای شرکت در همایش اربعین حسینی  را آغاز کرد.

 

جعفری با تصریح اینکه دشمنان اسلام با توطئه هایشان در صدد ایجاد تفرقه در مسلمین هستند اما هیچ گاه موفق نخواهند شد خاطرنشان کرد: خبرنگاران با حضورشان در این پیاده روی اتحاد مسلمانان را به جهانیان مخابره خواهند کرد.

 

وی اظهار کرد: همایش ملی اربعین حسین امسال حساس تر و باشکوه تر از سال های گذشته در کربلا برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، ۴۰ نفر از خبرنگاران گیلانی از ۱۲ آبان به مدت ۱۰ روز برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین حسینی به عتبات و عالیات اعزام شدند.

 

خبرگزاری شبستان گیلان یکی از رسانه های منتخب استان جهت پوشش مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی است که با اعزام دو خبرنگار به انعکاس اخبار این همایش عظیم جهانی می پردازد.

 

کد خبر 667847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha