طلاب علوم دینی از دو بال «علم و تقوا» غافل نشوند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با تاکید بر اینکه طلاب حوزه باید قدر دوران تحصیل و فراگیری علوم دینی را بدانند، افزود: علم و تقوای الهی دو بالی است که شما طلاب حوزه نباید از آن غافل باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی صبح امروز (16 آبان) در جمع طلاب خواهر حوزه علمیه نرجس(سلام الله علیها) بیرجند اظهار داشت: مکتب اهل بیت(علیه السلام) خیلی جاذبه دارد و به سراسر جهان راه پیدا کرده است.

 

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جوامع جهانی پیروان مکتب اهل بیت(علیه السلام) افزایش پیدا کرده است، گفت: بستر مبلغان دینی  برای تبلیغ دین اسلام و اهل بیت (علیه السلام) زیاد است.

 


وی با اشاره به اینکه شما باید دوران تحصیل فراگیری علوم دینی را قدر بدانید، افزود: علم و تقوای الهی دو بالی است که شما طلاب حوزه نباید از آن غافل باشید؛ شما نباید نه از درس و نه از تقوای دینی عقب بمانید یا به یکی از اینها اکتفاء کنید.

 


حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه امروز امام حسین(علیه السلام) در همه جای دنیا جاذبه پیدا کرده است، گفت: امروز دنیا نیازمند طلاب علوم دینی است و زمینه کار برای شما بالا است این در حالی است که 50 درصد فارغ الحصیلان دانشگاهی بیکار هستند.

 


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سند 2030 عنوان کرد: این سند را حتی کشور آمریکا امضاء نکرد ولی دولتمردان ما آن را امضاء کردند؛ این سند با فرهنگ ما منافات داشت که جلوی آن گرفته شد.

 


وی با اشاره به موضوع برجام عنوان کرد: اصل مذاکره باید هوشمندانه باشد ولی ما در مذاکرات هوشمندانه در مقابل دشمن عمل نکردیم ولی آمریکایی ها از مذاکرات خوب بهره بردند.

 


حجت الاسلام عباید با بیان اینکه ما درباره مذاکرات برجام خیلی عجله کردیم، افزود: نباید زمان برای برجام می گرفتیم ما در مذاکرات نقد دادیم ولی آمریکایی ها نسیه هم به ما ندادند.

 


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب بودجه سال 96 گفت: دولت لایحه که به مجلس تقدیم کرد 392 میلیارد تومان بودجه را برای خراسان جنوبی بود و 352 میلیارد تومان هم مجلس به بودجه خراسان جنوبی اضافه کرد.

 


وی با بیان اینکه تصویب این بودجه کاری بی نظیر در تاریخ خراسان جنوبی است، گفت: مصوباتی برای قالیبافان و بیمه آنها نیزداشتیم.

 

 

 

کد خبر 667895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha