حساسیت در برنامه بودجه افزایش یابد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد با اشاره به اینکه بودجه ریزی باید بر اساس اولویت ها و عدالت انجام شود، بر ضرورت افزایش حساسیت در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد امروز(25 آبان) در دیدار مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و یزد گفت: در هر کاری باید دیدبانی خدا را به روی خودمان احساس کنیم و تنها برای جلب رضایت خداوند حرکت کنیم، رضایت خداوند باید اصل هر کاری در زندگی ما باشد تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ادامه داد: دقت در مسائل حساسی از جمله بودجه ریزی از اهمیت بسیار بالایی نسبت به دیگر موارد برخوردار است چرا که وسوسه های شیطانی در این بخش هم نسبت به دیگر بخش ها بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: حتی یک ذره اشتباه در بحث بودجه گناه بسیار سنگینی است و در قرآن کریم هم به این موضوع به آن اشاره شده و باید دقت فراوانی در ارتباط با آن داشته باشیم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی موارد دیده می شود که بودجه ادارات و ارگانها آنطور که عدالت حکم می کند در نظر گرفته نمی شود و ادارات و نهادهایی که قدرت خاصی ندارند، بودجه مناسبی دریافت نمی کنند.

وی افزود: لازم است که بودجه بر اساس عدالت در بین نهادهای مختلف تقسیم شود و همچنین اولویت های اصلی کشور در این زمینه در نظر گرفته شده و برای این اولویت ها تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: نباید به این صورت باشد که یک استان به دلیل برش بیشتری که در بین مسئولان دارد بتواند بودجه های مصوب استان های دیگر را به خود اختصاص دهد و استان های دیگر با مشکل تامین بودجه مواجه شوند.

 

کد خبر 670013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha