بسیج سند انقلاب/ تفکر بسیجی غیر ممکن ها را ممکن کرد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بسیج سند و از افتخارات انقلاب شمرده می شود گفت: با تفکر بسیجی غیر ممکن ها ممکن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز (29آبان) در دیدار با بسیجیان منتخب گیلان در بیتشان اظهار کرد: بسیج کلید حل مشکلات  جامعه است.

 

وی با بیان اینکه الطاف الهی در همه زمان ها شامل حال مومنان مخلص خدا خواهد شد گفت: امروز با تفکر بسیجی، آشیانه و بقاء داعش نابود خواهد شد.

 

آیت الله قربانی اذعان کرد: هر کجا حادثه‌ یا بحرانی رخ دهد، این نیروهای مخلص بسیجی و همیشه در صحنه هستند، که همواره در راستای توسعه جامعه گام‌های موثر و ماندگاری برداشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرمایشات امام (رحمة الله علیه) که بسیجی مخلص خداست، افزود: امروزه بسیج و نیروهای خالص بسیج سند انقلاب اسلامی شمرده می شوند.

 

وی تصریح کرد: با عمل نیک و پسندیده انقلاب و نظام اسلامی اکنون دنیا طرفدار مکتب اسلام و انقلاب است.

 

آیت الله قربانی به تهمت‌های ناشایست دشمنان واستکبار جهانی علیه ایران و نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با تهمت‌های ناروا درصدد خدشه‌دار کردن نظام و انقلاب در جهان است، که با تفکر و اندیشه بسیجی هیچ گاه موفق نخواهند شد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به ویژگی‌های بارز یک بسیجی مخلص اشاره و اضافه کرد: معرفت، مطالعه و آشنایی با مسائل اسلامی و دینی سرمایه های عظیم یک بسیجی  شمرده می شود.

 

وی  با تاکید بر اینکه همه باید با مطالب نهفته در کتاب مقدس قرآن آشنا باشند خاطر نشان کرد: قرآن یک گنج در جامعه اسلامی بوده و متاسفانه هنوز مردم زوایای این گنج را کشف نکرده اند، نباید فقط به قرائت قرآن اکتفا شود بلکه باید مفاهیم آن درک و عملا در جامعه و رفتار فردی اجرایی شود.

 

آیت الله قربانی با تصریح اینکه یک بسیجی باید اسوه اسلام باشد خاطر نشان کرد: اخلاق و رفتار یک بسیجی باید بگونه ای  شایسته باشد تا الگو و نماد در جامعه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: داشتن تقوا، انصاف، عدالت ورزی و تابع ولایت بودن ... از ویژگی های بارز یک بسیجی شمرده می شود.

 

وی ادامه داد: جوانان بسیجی مخلص و پاک از جمله مهمترین افتخارات کشور هستند.

 

 آیت الله قربانی اظهار کرد: تفکر و اندیشه بسیجی غیر ممکن‌ها را ممکن کرد، با تفکر و اندیشه بسیجی بود که انقلاب در دوران طاغوت پیروز و  همچنین در برابر دشمن بعثی در دوران هشت سال دفاع مقدس موفق شد.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

 

 

 

کد خبر 670729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha