برگزاری جلسات روشنگری و مسابقات کتابخوانی در راستای برگزاری برنامه های حماسه ۹ دی ماه در یزد

خبرگزاری شبستان: کارشناس فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برنامه های بصیرتی به مناسبت سالروز « حماسه ۹ دی » گفت: برگزاری جلسات روشنگری و مسابقات کتابخوانی در راستای برگزاری برنامه های حماسه ۹ دی ماه در یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، بهنام کیانپور، کارشناس فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد امروز (11 آذر) در نشست ستاد بزرگداشت « حماسه عاشورایی نهم دی ماه و 12 دی، سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد» گفت: ما باید در راستای فعالیت های فرهنگی در جامعه به صورت تبیینی و تحلیلی کار کنیم.

 

وی افزود: در راستای برنامه های فرهنگی می توانیم کتاب هایی که متناسب برای مراسم ها است به صورت مسابقات کتابخوانی برگزار کنیم که چهل تدبیر، بازگشت از نمونه راه، فتنه 88 از جمله این کتاب ها است.

 

کارشناسی فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد:  برگزاری جلسات روشنگری در حوزه، پایگاه و اقشار بسیج از جمله برنامه های بسیج در استان است که پیگیری می شود و در این زمینه نیز فضاسازی در 70 بیلبود استانی نیز انجام می شود.

 

کیانپور گفت: مجموعه کلیپ های سخنرانان مختلف در فضای مجازی در خصوص حماسه 9 دی، مجموعه مستندهای ساخته شده توسط کانون های فرهنگی و هنری در زمینه فتنه، پرده نگار چند رسانه ای، مموعه پوسترها و عکس نوشته ها و اینفوگراف ها از جمله بخش های محتوایی است که می توان به خوبی از آنها استفاده کرد.

 

وی ادامه داد: سیر نمایشگاهی در خصوص فتنه و مجموعه کتاب ها نیز از جمله بخش های دیگر است که ما دنبال می کنیم.

کد خبر 673201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha