قیام مردم یزد در روز هشتم دی ماه ۸۸، پیشگامی در خنثی کردن توطئه دشمنان بود

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته فضای مجازی بزرگداشت « حماسه ۹ دی» یزد با اشاره به قیام مردم یزد پیش از سراسر کشور در روز نهم دیماه گفت: قیام مردم یزد در روز هشتم دی ماه ۸۸، پیشگامی در خنثی کردن توطئه دشمنان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، امین قانعی، مسئول کمیته فضای مجازی بزرگداشت « حماسه 9 دی» یزد امروز (11 آذر) در نشست ستاد بزرگداشت « حماسه عاشورایی نهم دی ماه و 12 دی، سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان یزد» گفت: فتنه بخشی از آ ن بازی کردن داخلی ها بود ولی اصل آن در خارج از کشور صورت گرفته بود و این نکته ای اساسی است که باید با فعالیت های مختلف این امر را دنبال کنیم.

 

وی افزود: اساتید دانشگاه ها و حوزه های علمیه به خوبی می توانند در زمینه تبیین چرایی انقلاب و اصل حرکت مقابله با فتنه نشان دهند.

 

مسئول کمیته فضای مجازی بزرگداشت « حماسه 9 دی» یزد خاطرنشان کرد: در یزد مردم یک روز پیش از حماسه 9 دی حضور پیدا کردند و این را باید برای مردم نشان دهیم و به نوعی از این طریق نقش مردم را در برچیدن فتنه 88 نشان دهیم.

 

قانعی بیان کرد: 22 گناه نابخشودگی سران فتنه را حضرت آقا بیان می کنند که میتوان به خوبی آنها را نیز برای مردم تبیین کنیم.

 

مسئول کمیته فضای مجازی بزرگداشت « حماسه 9 دی» یزد با اشاره به قیام مردم یزد پیش از سراسر کشور در روز نهم دیماه گفت: قیام مردم یزد در روز هشتم دیماه 88، پیشگامی در خنثی کردن توطئه دشمنان بود.

 

وی افزود: دلیل این که نمیتوانیم شبهات را به خوبی پاسخ دهیم این است که منبعی اساسی برای پاسخ به آن نداریم اما میتوانیم با مراجعه به مبلغان و کارشناسان پاسخ های مناسبی برای شبهات دریافت کنیم.

 

مسئول کمیته فضای مجازی بزرگداشت « حماسه 9 دی» یزد ادامه داد: سالروز سفر مقام معظم رهبری به یزد فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت ایشان است به نحوی که میتوانیم ابعاد زندگی رهبری را برای جامعه ارائه کنیم.

 

وی گفت: شورای هماهنگی در نگاه به برنامه های کلان به خوبی نگاه کند و از این طریق به خوبی اثرگذاری را چند برابر کنیم.

 

کد خبر 673203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha