قطار عمر ریزعلی به ایستگاه باقی رسید

خبرگزاری شبستان: ریزعلی خواجوی، معروف به دهقان فداکار، شب گذشته به دلیل بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ریزعلی خواجوی، معروف به دهقان فداکار؛ که پنجم آذرماه به دلیل بیماری از زادگاهش شهرستان میانه به یکی از بیمارستان‌های تبریز انتقال یافته بود، شب گذشته به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
ریزعلی خواجوی متولد سال 1309 در روستای «قالاچق» از توابع شهرستان میانه بود که پس از عمری ایثار، فداکاری و مردم‌یاری در نهایت به دیار باقی شتافت، به همیت مناسبت امروز در شهر میانه عزای عمومی اعلام شده است.
پیکر «دهقان فداکار» امروز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی از وادی رحمت تبریز برای انجام مراسم تشییع و تدفین در میانه بدرقه شد، تشییع پیکر «دهقان فداکار» ساعت 10 صبح فردا دوشنبه در میانه برگزار خواهد شد.
حمید شکری، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در پی درگذشت «دهقان فداکار» یک‌شنبه دوازدهم آذرماه در شهرستان میانه عزای عمومی اعلام کرد  و اظهار داشت: خبر درگذشت مرد فداکار و با ایمان، مرحوم ریزعلی خواجوی، دهقان فداکار دل‌هایمان را متاثر و اندوهگین کرد.
شکری در این پیام تصریح کرده است: قطار عمر آن مرد به یادماندنی که فرزند خلف میانه، کهن دیار فداکاران و بزرگمردان است، به ایستگاه آخر رسید ولی یاد و خاطره او همواره زنده خواهد بود و چشمه همیشه جوشان فداکاری و ایثار در میانه همواره زلال و جاری خواهد ماند. 
اینجانب ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان آن مرحوم، به‌خصوص مردم غیور و شریف میانه، از خداوند بزرگ علو درجات را برای آن مرحوم مسئلت کرده، به پاس فداکاری و ایثار آن بزرگمرد، روز یک‌شنبه 12 آذر را در شهرستان میانه عزای عمومی اعلام می کنم.

کد خبر 673494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha