شکست داعش توطئه صهیونیستی در منطقه را خنثی کرد

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: پایان خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه، کشت مفتضحانه‌ای دیگر بر حامیان منطقه‌ای و غربی‌اش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: معظم‌له در جریان این بازدید؛ بر رسیدگی سریع به مشکلات مردم زلزله‌زده تأکید کردند.
 

وی با بیان این‌که دیدار رهبر انقلاب با مردم رنج‌کشیده و مصیب‌دیده استان کرمانشاه تسکینی بر آلام بوده است، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب سفارش کردند با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در منطقه؛ لازم است در جهت اسکان امن زلزله‌زد‌گان اقدامات سریع و جدی صورت گیرد.
 

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: خوشبختانه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم سراسر کشور به زلزله‌زدگان کرمانشاه فراتر از حد انتظار مسؤولان بوده و البته منجر به بروز برخی ناهماهنگی‌ها نیز شد که بایستی کمک‌های مردمی به درستی مدیریت شده تا هیچ زلزله‌زده‌ای در تأمین مایحتاج ضروری خود با مشکل برخورد نکند.
 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک نابودی کامل داعش در منطقه و پیروی جبهه مقاومت اسلامی بر تروریست‌های تکفیری و سلفی اظهار داشت: پایان خلافت خودخوانده داعش در عراق و سوریه، کشت مفتضحانه‌ای دیگر بر حامیان منطقه‌ای و غربی‌اش بود.
 

وی با بیان ایم‌که جرثومه فساد و منحوس داعش به زباله‌دان تاریخ پیوسته است، تصریح کرد: پایان خلافت خودخوانده داعش با مجاهدت شهدای مدافع حرم تحقق یافت، اما باید مراقب گسترش تفکر داعش در کشورهای اسلامی باشیم.
 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار بصیرت و هوشیاری ملت‌های مسلمان در مقابله با توطئه‌های نظام سلطه شد و افزود: داعش ابزاری برای مقابله با جبهه مقاومت بود و با سرکوبی آن قطعا دشمن ابزار دیگری به کار خواهد گرفت، جهانیان شاهد بودند که شرارت‌های بی‌سابقه تکفیری‌ها روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرد.
 

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که جانثاری مدافعان حرم و مجاهدت جبهه مقاومت اسلامی آخرین میخ را بر تابوت داعش زد، تصریح کرد: شکی نیست هدف نهایی داعش شکست جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی بوده است.
 

وی با تقدیر از مجاهدت سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در پاسداری از حریم انقلاب اسلامی ایران گفت: ملت ایران قدرشناس مجاهدت رزمندگان به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، چراکه اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در داخل شهرهای کشور با داعش مقابله می کردیم.
 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: کارکرد بسیج تنها در عرصه های نظامی منحصر نشده است؛ بسیج در برهه‌های مختلف کارساز بوده و هر جا نظام با مشکلی برخورد کرده با حضور بسیجیان امور تسهیل شده است،
 

گفتنی است، پس از آئین عبادی سیاسی نماز جمعه، مردم مؤمن، شهیدپرور و ولایت‌مدار تبریز پیکر پاک شهید عبدالحسین عبداللهی‌ همایون‌آذر، از شهدای والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس را تشییع کرده و با دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق بستند.

 

کد خبر 671660

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha