برگزاری جلسات تفسیر در مساجد/جذب جوانان به کانون های فرهنگی هنری

خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: برگزاری جلسات تفسیری توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از اقداماتی است که تلاش می کنیم با استفاده از آن در گسترش انس جوانان با قرآن کریم اهتمام داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین ارزانی امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی طی سخنانی ابراز داشت: 25 سال از فعالیت کانون می گذرد و فعالیت های این کانون به صورت مویرگی است در مسائل فرهنگی است.

 

وی عنوان داشت: یکی از فعالیت های ما جذب جوانان است که در این زمینه نیز توانسته ایم توفیقات خوبی را داشته باشیم و جوانان بسیاری را به کانون ها جذب کنیم.

 

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: یکی از توفیقات ما برگزاری جشنواره های متعدد است که از جمله آن جشنواره قرآنی مدهامتان است که امسال دوازدهمین دوره آن برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی گفت: با توجه به اینکه مشهد مقدس در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شد، از این رو اختتامیه این جشنواره نیز در مشهد مقدس برگزار می شود.

 

وی بیان داشت: یکی از اقدامات ما برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد است و گام های بلندی نیز باید در این عرصه برداشته شود که تلاش خواهیم کرد.

 

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: برگزاری جلسات تفسیری توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از اقداماتی است که تلاش می کنیم با استفاده از آن در گسترش انس جوانان با قرآن کریم اهتمام داشته باشیم.

 

وی در پایان گفت: بنده حامل ابلاغ سلام وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم که امیدوارم همواره دعای خیر شما مراجع پشت مسئولان و خدمتگزاران باشد.

کد خبر 673676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha