حضور بیش از ۱۷ هزار نفر در جشنواره قرآنی مدهامتان

خبرگزاری شبستان: مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: در جشنواره مدهامتان امسال ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر شرکت کردند که اختتامیه این جشنواره به دلیل انتخاب مشهد مقدس در سال ۲۰۱۷ به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این شهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین ارزانی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: نزدیک به ربع قرن از فعالیت ستاد عالی کانون های مساجد کشور می گذرد و این ستاد توانسته کانون های مساجد را در سراسر کشور ایجاد کند.

 

وی بیان داشت: 24 هزار کانون مساجد در حال حاضر در کشور فعال است که به صورت شبکه مویرگی در گسترش مباحث فرهنگی در کشور می کوشند.

 

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، اقدام به برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره های قرآنی می کنیم که جشنواره مدهامتان یکی از این جشنواره هاست.

 

وی گفت: در جشنواره مدهامتان امسال 17 هزار و 300 نفر شرکت کردند که اختتامیه این جشنواره به دلیل انتخاب مشهد مقدس در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در این شهر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین ارزانی ابراز داشت: همچنین 14 هزار کتابخانه نیز در دل کانون های مساجد فعال هستند که اقدامات عظیمی در زمینه مباحث فرهنگی و ترویج امر کتابخوانی دارند.

 

مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور به فعالیت مرکز تخصصی صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: این مرکز راه اندازی شده و دومین دوره تربیت مربی صحیفه سجادیه امروز آغاز به کار می کند.

 

کد خبر 673732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha