اتحاد و وحدت رمز موفقیت برای امت پیامبر (ص) است

خبرگزاری شبستان:رئ یس دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به رمز موفقیت امت پیامبر (ص) گفت: اتحاد و وحدت رمز موفقیت برای امت پیامبر (ص) است.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری  شبستان از سنندج، حجت الاسلام محمد حسین مختاری رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی امروز(13آذر) از طریق ویدئو کنفرانس در مراسمی که به مناسبت هفته وحدت و روز دانشجو در کتابخانه امام خامنه ای در سنندج برگزار شد، گفت: اتحاد وحدت همبستگی بیشتر رمز موفقیت برای امت پیامبر (ص) است.

 

وی افزود: وحدت و یکپارچگی مسلمانان سد محکمی در برابر دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی است زیرا دشمنان همیشه از اتحاد و همبستگی مسلمانان می ترسند.

 

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به ویژگی های پیامبر اسلام (ص) اظهار داشت: مهرورزی، نرم خویی، مهربانی  دلسوزی و اخلاق نیکو وغیره از ویژگی های بارز پیامبر (ص) است.

 

وی افزود: اخلاق حسنه پیامبر اسلام (ص) در تامین روابط اجتماعی آن دوران  بسیار تاثیر گذار بود بنابراین همه ما مسلمانان این بزرگواررا الگوی خود در زندگی قرار دهیم.

 

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: رفتار خشن و ب.دگوئی عامل تفرقه و نفاق است و باید مسلمانان از این رفتارهای که خداوند و پیامبراسلام (ص) آن را نهی کرده دوری گزینند.

 

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم پیامبر(ص)را اسوه مسلمانان قرار می دهد زیرا در وجود این بزرگوار ویژگیهای زیادی قرار داده و پیروی از آن باعث رستگاری مسلمانان در هردو دنیا خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از سیره رسول الله (ص) و اهل بیت باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان دین اسلام است.

 

گفتنی است، در ادامه گروه مولودخوانی به اجرای برنامه برای حاضرین پرداختند.

کد خبر 673762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha