حافظان کل قرآن آستان مقدس عبدالعظیم حسنی(ع) تجلیل شدند+اسامی

خبرگزاری شبستان:یازدهمین آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مرکز آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و جمعی از فعالان قرآنی در این آستان مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، یازدهمین آئین تجلیل از حافظان کل قرآن کریم مرکز آموزش قرآن آستان حضرت عبدالعظیم(ع)، امروز دوشنبه ۱۳ آذرماه در سالن شیخ صدوق(ره) و با حضور آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و جمعی از فعالان قرآنی برگزار شد.

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمد کاظمی، قاری ممتاز و حافظ کل آغاز و در ادامه آغاز و سپس با پخش مستندی از فعالیت چندین نفر از حافظان کل قرآن این مراسم ادامه یافت.

در ادامه این مراسم سلیمی پیشکسوت قرآنی کشورمان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: قرآن ضامن نجات جوانان از تهاجم فرهنگی دشمنان و وساوس شیطان است.

وی افزود: راه سعادت و نجات در کلام نورانی امام صادق(ع) است که فرمودند: هر جوان با ایمان و مومنی که قرآن تلاوت کند قرآن با گوشت و خون او عجین و در آمیخته می‌شود؛ امروز این جوانان قرآنی هر یک مثابه یک استاد تمام عیار در این مجلس حضور به هم رساندند.

 

در انتهای این مراسم از ۱۹ نفر از حافظان کل آستان عبدالعظیم(ع) با حضور آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت آستان تجلیل شد که اسامی این حفاظ به شرح ذیل است:


امیرمحمد سنگری
ریحانه سنگری
طاهره رحیمی
محمدرسول کریمی‌راد
محمد‌مهدی سواران
میلاد قشقایی
محمدحسن گودرزی
علیرضا بهزادی‌دوست
فرحان توکلی
امیرحسین محبی‌راد
محمدامین محبی‌راد
مجید اسکندری
ریحانه مؤمن‌زاده
رابعه مومن‌زاده
فاطمه حبیبی
سیده‌حدیثه صالحی
عذرا اکبری
فاطمه عباسی‌سمنانی
زهرا ایماقی

کد خبر 673800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha