۹ دی، پایداری ملت ایران بر ارزش های انقلاب و نظام را به نمایش گذاشت

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر روشنگری حماسه مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۸۸، گفت: حماسه ۹ دی، استقامت و پایداری ملت ایران بر ارزش های نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام صفدر پناهی، مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (صل الله علیه و آله و سلم)، امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته وحدت، گفت: حماسه 9 دی، استقامت و پایداری ملت ایران بر ارزش های نظام و انقلاب را به نمایش گذاشت.

 

وی 9 دی را روز بصیرت افزایی دانست و اظهار داشت: این بصیرت به این معناست که در این زمینه روشنگری صورت گیرد که در سال 88 چه اتفاقی افتاده و تحلیل واقعه باید کرد.

 

پناهی ضمن تاکید بر تحلیل منصفانه و یک طرفه نبودن این موضوع، ادامه داد: سخنران ها باید اتفاقات سال 88 را به درستی تبیین کنند.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد شناخت و تبیین مسائل را نیازمند بصیرت دانست و ابراز داشت: باید نسبت به فتنه های آینده بصیرت داشته باشیم.

 

وی روز 9 دی را مربوط به قشر، طیف و جناح خاصی ندانست و اضافه کرد: باید با تمام وجود این دغدغه دینی و انقلابی را اثبات کنیم.

 

پناهی ضمن تاکید بر خط کشی هایی نسبت به مسائل آینده و این که باید اصل و فرع را برای مردم بازگو کرد، خاطرنشان کرد: هیچ گاه سابقه خوب افراد تضمین کننده نبوده است.

 

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با ذکر مثالی در این رابطه، عنوان کرد: زبیر که از اصحاب، یاران و در رکاب امیر المومنین (علیه السلام) بود در شورای عمر به حمایت از امام کناره گیری کرد، نخستین کسی بود که شمشیر در حمایت از امام علی (علیه السلام) کشید، ولی یک دفعه ورق برگشت و بر علیه امام شمشیر کشید.

 

وی با بیان این که نباید جای اصل و فرع قاطی شده و فرع جای اصل را بگیرد، اذعان کرد: هر شخصی که بخواهد در برابر آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب بایستد، مردم با او عقد اخوت نبسته اند.

 

پناهی ضمن انتقاد از افرادی که در نشست های تصمیم گیری حضور نداشته و بعد طلبکار هستند، یادآور شد: خبرنگاران به منظور آشکار کردن مواضع این افراد باید به سراغ آن ها رفته و مواضع آن ها را در زمینه فتنه جویا شوند.

 

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اذعان به این که آنچه که در انتخابات 88 اتفاق افتاد توطئه ای برای براندازی نظام بود، گفت: 9 دی، روز بیعت با مقام معظم رهبری و آرمان های امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) است.

کد خبر 674085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha