برگزاری دوره آموزش تدبر در قرآن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت از برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن در 24 جلسه آموزشی توسط انجن قرآن و عترت در رشت خبر داد.

رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت به خبرنگار شبستان گفت: طرح آموزشی دوره تدبر در قرآن به همت انجمن قرآن و عترت اداره ارشاد رشت برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه تدبر در قرآن به معنای فهم هماهنگ و منسجم کردن آیات و در نهایت فهم سوره است، تصریح کرد: مبانی برگزاری تدبر در قرآن، تفسیر شریف المیزان می باشد.
 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با بیان اینکه بحث تفسیر در کشور و به ویژه در گیلان مظلوم واقع شده است، بیان کرد: با اجرای این طرح، امیدواریم تحول خوبی در انتقال مفاهیم و محتوای قرآن کریم به علاقه مندان کتاب الهی فراهم شود.


ثقتی با اشاره به اینکه دوره آموزش تدبر در قرآن در 24 جلسه آموزشی برگزار می شود، تاکید کرد: این دوره از مفاهیم و تدبر در جزء سی قرآن و از سوره نباء آغاز و تا سوره ناس به اتمام می رسد.


وی با بیان اینکه شرایط حضور در این طرح داشتن مدرک کارشناسی یا سطح 2حوزوی است، خاطرنشان کرد: کسانی که بتوانند در پایان دوره حد نصاب لازم را کسب کنند، گواهینامه آموزشی داده می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت، اذعان کرد: علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری، همه روزه از ساعت 9 تا 12 صبح و 4 تا 7 عصر به واحد قرآن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت مراجعه کنند.


پایان پیام/

کد خبر 67425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha