اقدام آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل فرصتی برای شناخت نظام سلطه است

خبرگزاری شبستان: رئیس دفاتر استانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، اظهار داشت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا، اهداف، سیاست و مواضع نظام سلطه را مشخص می کند و فرصتی برای شناخت رژیم سلطه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رئیس دفاتر استانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، امروز (19 آذر) در مراسم اقامه نماز وحدت و محکومیت اقدام اخیر استکبار و حمایت از قدس شریف که در مسجد امام خمینی (ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهور آمریکا، اهداف، سیاست و مواضع نظام سلطه را مشخص می کند و فرصتی برای شناخت رژیم سلطه است.

 

وی با بیان اینکه موضع مسلمانان در برابر همه مسائل بر اساس اعتقادات و باورهای دینی و اصول قانون اساسی است، افزود: اقدام آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم اسرائیل از تل آویو به قدس، حرکتی است که همه موحدان را در برابر آنها متحد خواهد کرد.

 

حجت الاسلام شفیعی، با اشاره به اینکه مخالفت ما از این اقدام بر اساس تشخیص و تحلیل و فهم درست از مسائل است، تصریح کرد: این اقدام استکبار با هدف انتقال افکار عمومی از شکست داعش دانست چرا که در قضیه داعش، اراده امت اسلامی بر تصمیم قطعی رژیم آمریکا و صهیونیست غالب شد.

 

وی با بیان اینکه در قضیه داعش، 6 سال صف ‌آرایی و رویارویی بین آمریکایی ‌ها و بخشی از امت اسلامی، نهایتا مسیر را به سمتی رقم زد که آنها نمی‌ خواستند، اضافه کرد: تصمیم ‌گیرندگان این مسأله آنهایی هستند که دیروز برای شکل‌ گیری داعش تصمیم گرفتند و مخالفان این مسأله آنهایی هستند که در برابر داعش، اعلام موضع کردند.

 

وی با اشاره به اینکه عملکرد آمریکا باب حسن ظن و خوش ‌بینی نسبت به استکبار را حتی در ذهن عناصر و تحلیل ‌گران میانه ‌رو مسدود خواهد کرد، ادامه داد: امروز در امت اسلامی یک حرکت منسجم برای اعلام برائت از این تصمیم شروع شده و مسأله مهم آن است که چشم ‌انداز نظام سلطه را ببینیم.

 

کد خبر 675081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha